Smoelenboek
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Smoelenboek
Ik ben op zoek naar een soort smoelenboek voor in PHPBB, is dat er?
- FreakyBlue
- Contacteer:
Re: Smoelenboek
Een smoelenboek? Wat moet dat precies zijn?
Allemaal avatars op een rijtje?
Allemaal avatars op een rijtje?
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions
Het moet idd een soort gallerij worden, de gebruikers ZELF moeten dat in/aanvullen adhv een formulier..
Ik had al geopperd om dat via links/rechts bij je avatar te doen, maar er moest evt ook een klein verhaaltje bij kunnen in de vorm van ik ben en ik doe..
Ik had al geopperd om dat via links/rechts bij je avatar te doen, maar er moest evt ook een klein verhaaltje bij kunnen in de vorm van ik ben en ik doe..
Heb je phpBB gallery geinstalleerd? Daar kun je als admin een album aanmaken waarbij de leden de juiste permissies kunt geven. Je ziet dan een scherm met tumbnails en indien men er op klikt krijg je de grootte foto te zien.
Je kunt zelfs foto's beoordelen, en commentaar toevoegen.
Je kunt zelfs foto's beoordelen, en commentaar toevoegen.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Dat moet dus niet, het moet een soort CV-achtige pagina worden, dus 1 foto van de smoel en voor de rest bijv. leeftijd, woonplaats, beroep etc.. een paar velden die ik toe kan kennen.
Het is ook niet de bedoeling dat gebruikers reageren op zon pagina van wat heb jij een lelijke kop zeg..
Je moet het puur zien van wie ben ik en wat doe ik..
Het is ook niet de bedoeling dat gebruikers reageren op zon pagina van wat heb jij een lelijke kop zeg..
Je moet het puur zien van wie ben ik en wat doe ik..
Het hoeft ook niet, dan schakel je het uit dmv de permissies.
Maar denk toch dat die mod niet geschikt is omdat je verder geen tekst velden kan toekennen, je hebt maar 1 beschrijvingsveld per afbeelding.
Misschien dat je met de profielpagina en aangepaste profielvelden iets voor elkaar kan krijgen. Je kunt in het beheerderspaneel een veld aanmaken waarin gebruikers hun info in kunnen vermelden, de avatar zou dan de foto moeten zijn van die persoon.
Maar denk toch dat die mod niet geschikt is omdat je verder geen tekst velden kan toekennen, je hebt maar 1 beschrijvingsveld per afbeelding.
Misschien dat je met de profielpagina en aangepaste profielvelden iets voor elkaar kan krijgen. Je kunt in het beheerderspaneel een veld aanmaken waarin gebruikers hun info in kunnen vermelden, de avatar zou dan de foto moeten zijn van die persoon.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op