Ik ben even aan het testen op een testsite wat ik precies wil, ik wil een nieuw forum starten met een portaal.
Wat is een fijn portaal?
het forum moet wel geintegreerd worden natuurlijk, niet zoals ik soms zie dat als je op forum klik dat je een heel nieuw beeld krijgt.
Evt NL talig alvast zou helemaal perfect zijn.
Ik heb hiervoor altijd met simpelmachines forums gewerkt en wil graag over op phpbb
welke portal kiezen..
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: welke portal kiezen..
oja en welke kan ik goed met automod installeren, ik heb er eentje gehad die zich niet goed liet installeren via deze manier. (board3) daar krijg ik steeds geen portal te zien terwijl hij zegt dat alles goed is geinstalleerd 

board3 is wel de beste denk ik op het moment..
heel de tijd als ik die installeer dan krijg ik een wit scherm na het installeren (bij de laatste stap )brandsrus schreef:board3 is wel de beste denk ik op het moment..
Ik installeer hem via automod trouwens, kom ik echt geen bal verder mee (zal wel aan mij liggen hoor, ik zal het eens proberen zonder de kinderen erbij

Vergeet niet dat je ook met automod vaak aan het einde nog zaken voorgeschoteld die je handmatig moet doen en dat als je een andere stijl voert dan prosilver subsilver2 je ook daaraan de bestanden en wijzigingen van de mod moet uitvoeren.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op