welke portal kiezen..

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Isademi

welke portal kiezen..

Bericht door Isademi » 02 dec 2011, 16:39

Ik ben even aan het testen op een testsite wat ik precies wil, ik wil een nieuw forum starten met een portaal.

Wat is een fijn portaal?

het forum moet wel geintegreerd worden natuurlijk, niet zoals ik soms zie dat als je op forum klik dat je een heel nieuw beeld krijgt.

Evt NL talig alvast zou helemaal perfect zijn.

Ik heb hiervoor altijd met simpelmachines forums gewerkt en wil graag over op phpbb

Isademi

Re: welke portal kiezen..

Bericht door Isademi » 02 dec 2011, 16:41

oja en welke kan ik goed met automod installeren, ik heb er eentje gehad die zich niet goed liet installeren via deze manier. (board3) daar krijg ik steeds geen portal te zien terwijl hij zegt dat alles goed is geinstalleerd :oops:

brandsrus
Contacteer:

Bericht door brandsrus » 02 dec 2011, 18:34

board3 is wel de beste denk ik op het moment..

Isademi

Bericht door Isademi » 02 dec 2011, 18:58

brandsrus schreef:board3 is wel de beste denk ik op het moment..
heel de tijd als ik die installeer dan krijg ik een wit scherm na het installeren (bij de laatste stap )

Ik installeer hem via automod trouwens, kom ik echt geen bal verder mee (zal wel aan mij liggen hoor, ik zal het eens proberen zonder de kinderen erbij :P )

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 04 dec 2011, 18:47

Vergeet niet dat je ook met automod vaak aan het einde nog zaken voorgeschoteld die je handmatig moet doen en dat als je een andere stijl voert dan prosilver subsilver2 je ook daaraan de bestanden en wijzigingen van de mod moet uitvoeren.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Plaats reactie