- Modificatie & Versie: 3.0.9
Directe link naar de modificatie: http://www.phpbb.com/customise/db/mod/index_tables/
Adres van je forum: http://www.funkerd.nl/
phpBB versie: 3.0.9
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd? Nee
Wat is het probleem?
Index Tables
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Index Tables
- AirWarrior
Re: Index Tables
Er zit wel een fout in.
Krijg deze melding:
Ik denk dat je de cahce nog even moet legen in je acp > tab algemeen > leeg de buffer
Krijg deze melding:
Code: Selecteer alles
Parse error: syntax error, unexpected $end in /home/baukenv50/domains/funkerd.nl/public_html/forum/cache/tpl_prosilver_overall_header.html.php on line 197
Signed by:
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
Ja, dat is een andere fout
Die heeft niks te maken met Index Tables, maar ik heb de Index Table files al removed, ik heb t niet meer nodig 

Je hebt de handmatige installatie instructies uitgevoerd neem ik aan en mogelijk daarna nog een install bestandje gedraaid in je browser?
Daarna in het beheerderspaneel je buffer geleegd, bij stijlen je template bestanden vernieuwd?
beschrijf eens wat je precies gedaan hebt en hoe, blijkbaar heb je hem toch niet helemaal perfect geïnstalleerd want anders deed hij het wel.
Daarna in het beheerderspaneel je buffer geleegd, bij stijlen je template bestanden vernieuwd?
beschrijf eens wat je precies gedaan hebt en hoe, blijkbaar heb je hem toch niet helemaal perfect geïnstalleerd want anders deed hij het wel.

ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op