maximum aantal posts mod

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
ladanivabelgium
Contacteer:

maximum aantal posts mod

Bericht door ladanivabelgium » 29 mar 2011, 08:15

• Modificatie & Versie:
    Directe link naar de modificatie:
    Adres van je forum: http://www.forum.ladanivabelgium.be
    phpBB versie:3.0.3 (wordt in korte termijn geupdate)
    Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?neen

Wat is het probleem?
nvt

ik ben op zoek naar een mod of instelling waarin je kan aangeven hoeveel posts een gebruiker maximaal kan posten binnen een bepaalde termijn. Als hij dat maximum aantal posts bereikt heeft zou hij in een bepaald forum niet meer mogen kunnen posten totdat de termijn weer afgelopen is.
De reden hiervoor is de volgende: wij hebben als 4x4club op ons forum een technische sectie die voor iedere geregistreerde bereikbaar is. Er zijn verschillende soorten groepen, waaronder een groep die jaarlijks een contributie betaald om site en forum te bekostigen. Nu is er één persoon die zeer veel vragen stelt in het technische forum en daar ook steeds zeer goed geholpen wordt. Van de betalende leden begint er gemor te komen op deze persoon. Hij betaalt geen contributie (is jaarlijks een kleine som, maar dat doet niet terzake). Er werd hem ook al rechtstreeks gevraagd om betalend lid van de club te worden, maar daar komt gewoon geen reactie op. De betalende leden vinden dat dat maar eens moet afgelopen zijn en dat iedereen die aan het forum wat heeft z'n steentje moet bijdragen, of beperkt worden in het aantal posts.

graag hoor ik een oplossing
dank

Ger
Contacteer:

Re: maximum aantal posts mod

Bericht door Ger » 29 mar 2011, 08:53

Het enige wat ik kan bedenken is Limit Posts Per Day. Daarmee kan je instellen hoeveel berichten iemand/een groep per dag (of welke tijdseenheid jij wil) kan plaatsen. Wel een waarschuwing: het is niet gevalideerd door het phpBB.com MOD team. Er zijn ook wat problemen mee, lees het topic maar eens. Ik zou dit dus eerst eens goed testen en debuggen voordat je het toepast op je forum.

Plaats reactie