Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
-
ThePredator
Bericht
door ThePredator » 25 feb 2011, 15:02
- Adres van je forum: http://unholyconfessions.sanderkoenders.nl
Event. modificaties op je forum: AJAX Taboard 4 versie 3.0.7
Wanneer ontstond het probleem? Vanaf het moment dat ik het toegevoegt heb
phpBB versie: 3.0.8
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Ja maar dit kan niet te maken hebben met het probleem, ik heb het getest op een clean forum en daar werkte het ook niet
Wat is het probleem?
Toen ik het tagboard aan mijn forum heb aangesloten kwam ik tot de ontdekking dat de tekst doorloopt tot buiten het tagboard (zie screenshot)
http://img132.imageshack.us/img132/1363 ... dwrong.png
Het hoort zo te zijn:
http://img683.imageshack.us/img683/8724/tagboard.png
Maar als ik teveel tekens gebruik gaat hij buiten het beeld.
Een maximum aantal tekens instellen is geen optie, aangezien iedereen een andere resolutie gebruikt.
de zin zou gewoon verder moeten gaan op een nieuwe regel.
Dit tagboard is onder andere ook getest op: TwilightBB, Prosilver en subsilver2 zonder resultaat.
Zou iemand mij hierbij kunnen helpen :S
~ ThePredator
-
Ger
-
Contacteer:
Bericht
door Ger » 25 feb 2011, 15:45
Ik ken de MOD zo niet, maar waarschijnlijk is het een kwestie van wordwrap. Dat is een eigenschap die je meegeeft aan de tekst en die ervoor zorgt dat regels automatisch worden afgebroken.
Je kunt dit op 2 manieren doen:
- Via PHP: klik. Dan breekt-ie het af op een vast aantal tekens. Werkt prima, maar als je een flexibele stijl hebt weer niet zo netjes.
- Via CSS: klik. Dat is wat netter, maar wat lastiger te implementeren.
Je zou aan de auteur van de MOD kunnen vragen of hij dit wil implementeren, of als je zelf handig bent dit zelf toepassen op de MOD (en delen met de auteur).
-
ThePredator
Bericht
door ThePredator » 25 feb 2011, 16:04
Ger schreef:Ik ken de MOD zo niet, maar waarschijnlijk is het een kwestie van wordwrap. Dat is een eigenschap die je meegeeft aan de tekst en die ervoor zorgt dat regels automatisch worden afgebroken.
Je kunt dit op 2 manieren doen:
- Via PHP: klik. Dan breekt-ie het af op een vast aantal tekens. Werkt prima, maar als je een flexibele stijl hebt weer niet zo netjes.
- Via CSS: klik. Dat is wat netter, maar wat lastiger te implementeren.
Je zou aan de auteur van de MOD kunnen vragen of hij dit wil implementeren, of als je zelf handig bent dit zelf toepassen op de MOD (en delen met de auteur).
De nieuwe versie van de mod was niet te vinden op de PHPbb site, maar ik heb via zijn support forum kunnen achterhalen waar zijn orginele site is.
Daarop stond de 3.0.8 versie, en 3 keer raden.... het werkt perfect
Igg bedankt voor het reageren, dit topic kan als opgelost worden beschouwd
~ The Predator
-
Paul
- Beheerder

-
Contacteer:
Bericht
door Paul » 27 feb 2011, 22:41
Verplaatst naar MOD support.