Ajax Chat installeren

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Priscilla
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 sep 2010, 12:03

Ajax Chat installeren

Bericht door Priscilla » 14 nov 2010, 14:07

Ik hen een paar weken geleden een chat proberen te installeren.. en dat was niet gelukt,. ben ik meer dan 2 wekeen aan het worstelen geweest, zo erg zelfs dat mijn forum er voor 5 dagen uit lag:(
Ik heb toen hulp gekregen van iemand die ik betaald had om een chat te installeren.. maar die heeft ipv een chat toen een shout box geinstallerd.. en dat was ook nog eens te zien voor guest/bezoekers..
Dus dat werkte niet echt.
Ik heb op elke dinsdag middag en vrijdag nacht (zitten vel amerikanen op) een chat /meet up online en dan is het handig wij als vrouwen een chatroom te hebben zoals de ajax chat
Ik moet alleen eerlijk zeggen.. ik durf echt niets te doen meer zelf,. want ik heb het al meer dan eens voor mekaar gekregen door het forum offline te gooien en allemaal errors te veroorzaken.
Wie o wie wil deze vrouw helpen.. Ik ben er desperate van lol.

Groetjes en hoop van een van jullie te horen.
Priscilla

Gebruikersavatar
_Ron_
Berichten: 459
Lid geworden op: 16 jun 2003, 17:29
Contacteer:

Re: Ajax Chat installeren

Bericht door _Ron_ » 14 nov 2010, 21:09

Welke shoutbox was dat en staat die er nog steeds op? Mchat bijvoorbeeld is prima te configureren zodat deze voor gasten niet zichtbaar is, althans niet te lezen.
Al moet ik toegeven dat deze Ajax Chat wel een stuk mooier is ;)
hanff.nl
Gij zult niet stelen.... De overheid duldt geen concurrentie!

Gebruikersavatar
Priscilla
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 sep 2010, 12:03

Re: Ajax Chat installeren

Bericht door Priscilla » 14 nov 2010, 21:13

Om eerlijk te zijn weet ik niet precies welke dat was,. hij stond op mijn prosilver .. maar ik heb geen idee.
Ik ha dtoen aangegeven dat ik een chat wilde.. en die had hij gedaan zei hij. Maar dat was een shoutbox. En toen wilde hij het net veranderen.
Ja deze ajax chat hoor ik zulke goede dingen over en de screnshots zien er mooi uit :)

Heb jij ervaring met het nstalleren van deze ajax chat dan ?

Gebruikersavatar
_Ron_
Berichten: 459
Lid geworden op: 16 jun 2003, 17:29
Contacteer:

Re: Ajax Chat installeren

Bericht door _Ron_ » 14 nov 2010, 21:29

Dat is geen probleem, maar toch wil ik je deze chat afraden, ook al had je liever een ander antwoord gezien.
Deze chat is zgn. abondoned, wat net zoveel betekent als dat deze chat niet verder is/wordt ontwikkeld en je daarmee een risico loopt op (toekomstige) veiligheidslekken.

Ik zou dus op safe spelen en ondanks dat deze er gelikter uitziet tóch voor Mchat kiezen, maar dat is slechts mijn advies :)
hanff.nl
Gij zult niet stelen.... De overheid duldt geen concurrentie!

Plaats reactie