verjaardagen zichtbaar maken
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

verjaardagen zichtbaar maken
hallo, hoe kan ik onderaan mijn forum de mensen dien de komende 7 dagen verjaren zichtbaar maken? grtz
Re: verjaardagen zichtbaar maken
Verplaatst naar support.
dit zie ik op mijn portal staan Er zijn vandaag geen jarigen. en pas de dag zelf als er iemand verjaard komt er de naam naast staan.
ik zou willen dat de mensen dien de komende 7 dagen verjaren zichtbaar zijn. ik heb dit al ingegeven in mijn beheerderspaneel maar er veranderd niets wat kan ik daar aan doen? grtz ringo
ik zou willen dat de mensen dien de komende 7 dagen verjaren zichtbaar zijn. ik heb dit al ingegeven in mijn beheerderspaneel maar er veranderd niets wat kan ik daar aan doen? grtz ringo
Heb je dat aangegeven in de instellingen van de portal zelf?
Jeroen
Omdat er ook aparte modificaties voor zijn, om komende verjaardagen aan te kondigen, misschien haal je dat door elkaar dacht ik. Kan je dat op de instellingenpagina van de portal instellen?
Jeroen
als ik naar forumeigenschappen ga kunt ge daar ingeven hoeveel dagen op voorhand de jarigen zichtbaar moeten zijn, daar heb ik 7dagen ingegeven maar dat wil niet werken
moet ik in deze code iets aanpassen?
moet ik in deze code iets aanpassen?
Laatst gewijzigd door ringo1 op 25 aug 2010, 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Misschien een domme vraag, maar zijn er wel mensen jarig in die 7 dagen die je aangeeft? Ze moeten dit wel in hun profiel hebben weergegeven!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
idd david er zijn menden jarig binnen de 7dagen. ik heb ook al eens 365 dagen ingegeven dus dan moet normaal iedereen zichbaar zijn, maar dat is het geval niet.grtz
- marian0810
- Contacteer:
Dat zal wel los van elkaar staan. In de portal is het een standaardfunctie, op het forum heb je er een mod voor nodig.
hey pietje, op het forum zelf wekt het ook niet, enkel op het portal ziet ge Er zijn vandaag geen jarigen. en op de dag dat er iemand verjaard dan pas is het ook zichtbaar op het forum zelf. grtz
niemand die mij verder kan helpen?
hier nog eens de code van mijn birthday list.html
hier nog eens de code van mijn birthday list.html
Code: Selecteer alles
<!-- $Id: birthday_list.html,v 1.1 2008/02/09 08:18:15 angelside Exp $ //-->
<div class="panel">
<div class="inner">
<span class="corners-top"><span></span></span>
<h3>{L_BIRTHDAYS}</h3>
<!-- IF BIRTHDAY_LIST -->
{L_CONGRATULATIONS}: {BIRTHDAY_LIST}
<!-- ELSE -->
{L_NO_BIRTHDAYS}
<!-- ENDIF -->
<span class="corners-bottom"><span></span></span>
</div>
</div>
<br style="clear:both" />
Zoals marian0810 al aangeeft heb je er op je forum een mod voor nodig: http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... 5#p6203885
Is trouwens ook al aangewezen door FDCP_NEO....
Is trouwens ook al aangewezen door FDCP_NEO....