'Laatst bezocht:' weg voor admin

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
MrMax

'Laatst bezocht:' weg voor admin

Bericht door MrMax » 11 aug 2010, 10:08

• Modificatie & Versie:
    Directe link naar de modificatie:
    Adres van je forum: http://
    phpBB versie: de laatste ;)
    Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?
    Wat is het probleem?
    Zou graag willen dat als men mijn profiel bekijkt er bij de regel 'Laatst bezocht:' geen informatie wordt gegeven wanneer ik het laatst online was. Gaat alleen voor mn admin account. Alle overige account op het forum moet het wel zichtbaar blijven (anders was het ook wel eenvoudig weg te halen...).

Wie kan helpen?

Jim
Contacteer:

Re: 'Laatst bezocht:' weg voor admin

Bericht door Jim » 14 aug 2010, 07:30

In je gebruikerspaneel, ga naar het tabblad Foruminstellingen en zet "Onzichtbaar als ik online ben" op Ja. Als je dan weer inlogt de volgende keer is naam weg aan de onderkant van het forum en is het ook niet meer zichtbaar wanneer je voor het laatst online bent geweest.

Als moderator kan je het sowieso nog zien, dus het heeft geen nut als gebruikers hetzelfde proberen te doen om te zorgen dat (voor welke reden ook) de beheerder niet kan zien wanneer ze online waren.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Plaats reactie