Fout melding, na installatie modificatie

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
David
Contacteer:

Fout melding, na installatie modificatie

Bericht door David » 11 jul 2010, 18:08

• Modificatie & Versie: 1.0.2
    Directe link naar de modificatie: http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=1607345
    Adres van je forum: http://watisnf.nl
    phpBB versie: 3.0.7.PL
    Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?
    Ik was bezig met de knowledge base live te installeren

Wat is het probleem?

Ik heb deze mod vanmiddag geïnstalleerd met behulp van AutoMOD, alles is goed gegaan en zonder meldingen. Ben vanmiddag bezig geweest met indelen en schrijven van artikelen. Nu net bedacht ik dat vergeten was te controleren of alles goed is met behulp van de Debug mode. Dus die heb ik aangezet, op de homepage krijg ik geen foutmeldingen, maar wel als je op een categorie klikt, zie her onder de melding

Code: Selecteer alles

[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/kb.php on line 486: Undefined index: ARTICLES
    [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4373: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3523)
    [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4375: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3523)
    [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4376: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3523)
    [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4377: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3523)
Kan iemand me op weg helpen, wat het probleem kan zijn?

alvast bedankt

Groet David
Wijziging: toevoeging
Ik heb net naar het genoemde bestand en lijn gekeken, en de install.XML bekeken. Er moeten maar 2 zinnetje worden toegevoegd aan dit bestand, deze staan er ook. De genoemde zinnen zijn vergeleken met de gene die ik heb uit mijn backup 2 plaatsen naar beneden geschoven. Dat klopt allemaal...

Als ik tevens de functions.php bestand uit me backup terug plaatst veranderd me melding naar:

[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/kb.php on line 486: Undefined index: ARTICLES
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4371: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3523)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4373: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3523)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4374: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3523)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4375: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3523)
Als iemand iets weet, hoor ik het graag!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

David
Contacteer:

Re: Fout melding, na installatie modificatie

Bericht door David » 12 jul 2010, 18:46

Heeft iemand een idee wat ik moet doen?
Wijziging: Update
Voordat ik de knowledge base heb geïnstalleerd om me live forum, had ik deze getest op een test locatie, wederom met Automod. Vandaag kwam ik op het idee daar eens de debug mode aan te zetten. En ook daar krijg ik de zelfde fout melding! Het probleem is nog niet opgelost maar wel een stuk duidelijker. Ik ga alles edits in de bestanden eens controleren, wellicht dat ik daar iets vind.

Mocht dat niet helpen dan laat ik het weten!

David
Contacteer:

Bericht door David » 14 jul 2010, 21:48

Ik ben er nog niet achter gekomen wat het probleem is :cry: Heb op phpbb.com in het topic ook al gevaagd wat het probleem kan zijn maar nog geen reactie gehad!

Ik heb ook het topic door gelezen, er waren een aantal fixes in de versie die ik gebruik, maar als ik in me bestanden zoek zij die na mijn weten al gefixed!

De modificatie werkt en functioneert overigens wel gewoon zoals het hoort. Behalve dan als me debug mode aan zet! Op de categorie pagina zie je niks, maar als je dan een categorie aanklikt komt de melding. Als je dan een onderwerp aanklikt is het weer normaal.

Mijn ideeën en opties zijn op!! misschien dat iemand anders iets weet

Bedankt alvast

Groet David

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 15 jul 2010, 06:14

gebruik je al de nederlandse vertaling hiervoor? zo ja probeer het dan eens door deze te vervangen door de orignele engelse en kijk of het dan wel werkt.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

David
Contacteer:

Bericht door David » 15 jul 2010, 09:23

Ik gebruik momenteel nog geen vertaling, die is iemand nog voor me aan het maken omdat deze nog niet bestaat!
Wijziging: Gevonden
Kevin bedankt voor je tip, kreeg zojuist een helder moment toen je over vertalingen begon, Automod houd zich natuurlijk aan de install.xml en houd er geen rekening mee dat ik een Nederlands forum heb. Dus ook de wijzigingen in mijn Language/nl/xxx moet doen! En nu is die melding weg :mrgreen:

Super bedankt, dat ik daar niet eerder op was gekomen :oops:

Groet David

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 15 jul 2010, 17:12

Ik dacht wel zoiets ja, deze regel in je error wil meestal zeggen dat er een fout zit ergens in de taalbestanden.

Cannot modify header information - headers already sent by 
Laatst gewijzigd door Kevin op 15 jul 2010, 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

David
Contacteer:

Bericht door David » 15 jul 2010, 17:22

kevin1979 schreef:Ik dacht wel zoiets ja, deze regel in je error wil meestal zeggen dat er een fout zit ergens in de tallabestanden.

Cannot modify header information - headers already sent by 
Oké dat wist is niet, das misschien wel handige tip! Als dan de volgende keer nog eens zoiets heb. Kan ik eerst zelf kijken of de taal bestanden en edits kloppen :) Vind sowieso lastig fout meldingen te herkennen of te achter halen :oops: Het installeren van mods en edits doen gaat nu wel. Maar goed dat doet verder niet ter zake oefening baart kunst :P

Dankje!

Plaats reactie