Button alleen voor moderators?

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
HTMLklus

Button alleen voor moderators?

Bericht door HTMLklus » 21 jun 2010, 21:42

• Modificatie & Versie: Eigen modificatie
    Directe link naar de modificatie: n.v.t.
    Adres van je forum: n.v.t.
    phpBB versie: 3.0.7-PL1
    Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd? n.v.t.
    Wat is het probleem?
Voor een klant ben ik bezig een template aan te passen en wat extra mods in te voegen.
Nu heb ik in de editor een extra standaard BBcode knop aangemaakt (niet via custom BBcode dus) die alleen zichtbaar moet zijn voor moderators of hoger maar dat laatste lukt me nou net niet.
Alles wat de knop moet bewerkstelligen doet het perfect maar hoe krijg ik nu voor elkaar dat die button alleen zichtbaar is voor moderators en beheerders? Kan dat in posting_buttons.html of moet ik toch nog ergens een stuk code invoegen wat ik over het hoofd heb gezien?

Ger
Contacteer:

Re: Button alleen voor moderators?

Bericht door Ger » 22 jun 2010, 09:09

Klik: Beheerdes/moderators BBcode
Niet alleen een check in de template, maar veel belangrijker ook bij de verwerking. Wel Beta, maar bij mijn weten solide.

HTMLklus

Bericht door HTMLklus » 23 jun 2010, 09:51

Bedankt voor je reactie
Dat is helaas niet de oplossing voor mijn probleem. Dat topic had ik al gevonden maar dat krijg ik niet werkend daarom heb ik het op mijn eigen manier gedaan en dat werkt prima.
Het enige wat me niet lukt is in de editor de knop enkel voor beheerders zichtbaar maken....

Ger
Contacteer:

Bericht door Ger » 23 jun 2010, 11:37

Iets alleen voor beheerders tonen doe je met de code:

Code: Selecteer alles

<!-- IF U_ACP -->
jouwknoppencode
<!-- ENDIF -->

HTMLklus

Bericht door HTMLklus » 23 jun 2010, 12:42

Zou ik de knop dan zien als ik de gebruikers permissies van een gewoon lid test? Want ik zie die knop dus gewoon als ik met de permissies van een andere gebruiker kijk.

Ger
Contacteer:

Bericht door Ger » 23 jun 2010, 15:04

Ik denk het wel, aangezien hiermee getest wordt of je de link naar het beheerderspaneel mag zien. Klinkt misschien een beetje apart om daarop te testen en niet op het feit of iemand administrator is, maar U_ACP is volgens mij de enige standaard templatevar die checkt of iemand admin is. Je zou het eens kunnen testen door in te loggen als een gewone gebruiker.

Alternatief is om in posting.php een extra templatevar aan te maken, maar dat lijkt me overbodig.

HTMLklus

Bericht door HTMLklus » 24 jun 2010, 11:40

Je moet inderdaad ingelogd zijn als gewone gebruiker om dit te kunnen testen.....
en het werkt dus prima. :D

Bedankt!

Plaats reactie