Instellen van de FEED

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
MWel_RH

Instellen van de FEED

Bericht door MWel_RH » 03 jun 2010, 12:15

• Modificatie & Versie:
    Directe link naar de modificatie:
    Adres van je forum: http://
    phpBB versie:
    Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?

Wat is het probleem?
Ik word echt gek! :twisted:
Wie kan mij uitleggen hoe die RSS/ATOM-feed werkt!
Ik heb op een ander domein van mij een nieuwe installatie van phpBB uitgevoerd en de in het script aanwezige feed aangezet......en nog krijg ik in een programma als FeedDemon géén feeds binnen!
Wat moet ik instellen?
En hoe gaat die feed om met de wachtwoordbeveiliging?
Ik heb nl geen enkel open item op mijn forum! Je krijgt pas wat te zien wanneer men is ingelogd.

Met een vorige versie van het phpBB script en van het MSSTI RSS-feed script ging het perfect!
Ik kon aangeven hoeveel van de inhoud van een topic de RSS ingestuurd werd (het onderwerp + bv de eerste 30 karakters). En dat was super.

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen, want ik baal er van dat ik de RSS nu niet kan gebruiken.
Misschien ligt het ook wel aan de instellingen in het de RSS-reader hoor! Ik geef gewoon de standaard website op: www.swishcreations.com en de reader schijnt dan de juiste .php van de feed te pakken.

Wat ik zou willen bereiken is dat iedereen in de wereld het onderwerp en (laten we zeggen) de eerste regel van het bericht in de RSS/ATOM feed kan zien. en wanneer men het gehele bericht wil zien moet men naar het forum gaan en inloggen.

B.v.d. voor jullie tijd en reacties!

Met vriendelijke groeten,
Mike :ugeek:

Plaats reactie