Probleem bij updaten sudoku MOD

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
David
Contacteer:

Probleem bij updaten sudoku MOD

Bericht door David » 18 mei 2010, 20:14

Ik wilde mijn Sudoku mod updaten van 3.5.1 naar 3.5.2, heb netjes alle bestanden die ik opnieuw moest uploaden, geupload en vervangen vervolgens moest ik de install map draaien in de brouwser toen kreeg ik deze melding...

Code: Selecteer alles

Waarschuwing
Er zijn één of meerdere fouten opgetreden tijdens de uitgevoerde actie. Download dit bestand met daarin alle fouten die er worden weergegeven en vraag de MOD-auteur om hulp.

Als je problemen hebt met het downloaden van dat bestand, dan kun je het direct met een FTP-client downloaden vanaf de volgende locatie: umil/error_files/umil_sudoku_title.txt
Daaronder stond dit
Waarschuwing
Nieuwe permissie instellingen zijn toegevoegd. Zorg er voor dat je de permissie instellingen nakijkt en bekijk of ze zijn zoals jij ze wilt hebben.
Daaronder stond dit
Bezig met het vernieuwen van de prosilver template
FOUT: Kon het bestand ./styles/prosilvermessage_body.html niet openen om te lezen.
Bestand wat ik kon downloaden!!
Sudoku
PHP Version: 5.2.0-8+etch16
DBMS: MySQL(i) 5.0.32-Debian_7etch12-log
phpBB3 Version: 3.0.7-PL1

Bezig met het vernieuwen van de prosilver template
FOUT: Kon het bestand ./styles/prosilvermessage_body.html niet openen om te lezen.
Nu is de versie wel up-to-date althans dat staat er, echter kan ik de permissie waar hier over wordt gesproken niet vinden, kan die dus ook niet instellen zodat ik kan checken of de mod toevallig gewoon werkt! Nu ben ik een beetje dom geweest, heb geen backup gemaakt voor ik bezig ging, omdat het een simpele update is, waarvan ik verwachte dat die vlekkeloos zou verlopen!

Wat is nu het handigste wat ik kan doen? Het forum werkt opzich gewoon heb geen fout meldingen kunnen vinden, maar zou wel willen kijken of ik de mod aan krijg:)

Alvast bedankt

EDIT: De permissie instelling toch gevonden, kan het spel nu wel zien en spelen!!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Plaats reactie