Drag 'n Drop Forum List Question

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
ferdri3

Drag 'n Drop Forum List Question

Bericht door ferdri3 » 08 mar 2010, 10:38

Ik zou graag bovenstaande edit op mijn forum hebben, maar ik weet bij god niet in welke map(pen) ik die files en folders moet plaatsen om het te laten werken. Ik heb dezelfde vraag ook op hun forum gesteld, maar krijg maar geen antwoord of reactie. Ik zou het erg waarderen als iemand me hier aanwijzingen voor zou kunnen geven.

m.v.g.
Ferdi
..

Jeroen

Re: Drag 'n Drop Forum List Question

Bericht door Jeroen » 08 mar 2010, 10:59

Als eerste wil ik even zeggen dat die MOD gemaakt is voor phpBB 3.0.3, en dat hij niet getest is op veiligheid en functionaliteit door het phpBB.com MOD team, het gebruik ervan is dus op eigen risico.

Download het .zip bestand, pak hem uit op je pc. In die map vindt je een bestandje genaamd install.xml. Open dat bestandje met je internet browser. Daarin staat stap voor stap beschreven wat je precies allemaal moet doen.
Verplaatst naar 3.0 Modificaties
- Pietje
Jeroen

ferdri3

Bericht door ferdri3 » 08 mar 2010, 11:07

dankjewel!

ok, wat nou als het mn hele forum "verknoeit" ?

kan ik het dan nog terug draaien?

Jeroen

Bericht door Jeroen » 08 mar 2010, 11:09

Het is altijd aan te raden om back-ups te nemen van je forumbestanden en je database, als je dan wat "verknoeit" kan je die altijd nog terugplaatsen, en het werkt wat ontspannender als je weet dat je altijd je backup nog terug kan plaatsen.

Succes :)
Jeroen

ferdri3

Bericht door ferdri3 » 08 mar 2010, 11:22

dankje :D

Ik zal hier posten of hij werkt of niet *fingers crossed*

Jeroen

Bericht door Jeroen » 08 mar 2010, 11:26

Hou er dus ook rekening mee dat hij mogelijk niet goed werkt, omdat hij voor phpBB 3.0.3 gemaakt is.
Kan dus zijn dat hij niet helemaal werkt zoals het hoort, omdat er sinds 3.0.3 al een aantal dingen veranderd zijn.

Welke forumversie heb je nu?
Jeroen

David
Contacteer:

Bericht door David » 08 mar 2010, 11:29

Een extra tip is, om te overwegen een test locatie op te zetten! Als je die in de zelfde condities als je live forum opzet. Dan kan je oefenen en proberen wat je maar wilt, als het mis gaat of als er fouten ontstaan verpest je niet meteen je live forum, maar je test locatie ;) Dat is iets minder erg... en je kan op je gemakje uitzoeken hoe en waarom!!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Plaats reactie