Mogelijk een soort welkoms PM in te stellen???

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Fallcon

Mogelijk een soort welkoms PM in te stellen???

Bericht door Fallcon » 27 feb 2010, 15:31

Hallo iedereen,

Ik heb een doneer systeem op mijn forum en als iemand heeft gedoneerd komt deze in een speciale groep met rang "Donateur". Nu is mij de vraag of het mogelijk is als iemand nieuw in de groep komt deze automatisch een soort welkoms PM te sturen (die dus automatisch in de inbox als welkom staat)

Ik weet dat het mogelijk is om als iemand zich aanmeld hem eerst te verplichten de PM met forum regels te laten lezen maar is het ook mogelijk een PM in een groep standaard te maken dat ze eerst die PM lezen voordat ze het kunnen gebruiken zeg maar...

Bedankt voor de oplossing weer :D

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Mogelijk een soort welkoms PM in te stellen???

Bericht door Paul » 27 feb 2010, 16:35

Verplaatst naar MOD support.

Fallcon

Bericht door Fallcon » 09 mar 2010, 16:18

iemand misschien een oplossing wacht al enige tijd!!
Laatst gewijzigd door Paul op 09 mar 2010, 18:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige BBCode verwijderd. Volgende keer => Waarschuwing.

Jeroen

Bericht door Jeroen » 09 mar 2010, 16:25

Er is wel een MOD die een PB stuurt bij registratie, maar zoiets als jij bedoeld bestaat voor zover ik weet (nog) niet. Je zou een aanvraag kunnen doen in het MOD Request forum op phpBB.com.
Jeroen

Fallcon

Bericht door Fallcon » 19 mar 2010, 15:54

Pietje schreef:maar zoiets als jij bedoeld bestaat voor zover ik weet (nog) niet.
Wederom heb je het weer verkeerd, dit bestaat echter wel (jammer dat je altijd zo snel zegt bestaat volgens mij niet) want het bestaat wel degelijk. Net zoals de ander MOD waar ik om vroeg bestond wel degelijk. Misschien zelf toch ook eens wat beter kijken en of zoeken. (niet verkeerd bedoelt is maar een tip)

groetjes

Jeroen

Bericht door Jeroen » 19 mar 2010, 19:19

Graag of niet hoor ;)
Wanneer jij helemaal geen antwoord krijgt op je topics vind je dat ook weer helemaal niet OK.

Ik ben geen wandelende MOD database die alle MODs die wel of niet in de phpBB.com database staan uit zijn hoofd kent, ik kan dus ook niet altijd zeker zeggen of iets wel of niet bestaat, en dat geef ik dan ook aan. In mijn post gaf ik je de tip om een aanvraag te doen in het MOD Request forum.

Maar zoals ik al zei, graag of niet.
Jeroen

Fallcon

Bericht door Fallcon » 22 mar 2010, 02:25

Heeft niks met graag te maken!!! Maar je zegt al snel bestaat niet en dat gaf ik alleen aan nogmaals alleen als tip en niet om je aan te vallen maar blijkbaar vat je dit anders op.

En is toch logisch dat iemand een antwoord wilt, dus daar kunnen we al snel over op houden en dat je probeert te helpen is ook top maar je zegt al snel bestaat niet terwijl het dan wel zo is....

vriendelijke groet

Plaats reactie