forum automatisch sluiten en openen

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
boku

forum automatisch sluiten en openen

Bericht door boku » 10 feb 2010, 08:14

ik kan mijn vraag denk ik het beste stellen met een voorbeeld

je hebt 3 forums in 1 catagorie, forum 1, forum 2 en forum 3

als je 1 of meer berichten in forum 1 hebt gezet gaan forum 2 en 3 open en kun je daar kijken
als je 1 bericht in forum 2 hebt gezet gaat forum 3 dicht en kun je daar dus niet meer naar binnen
maar als je 2 berichten in forum 2 hebt gezet gaat forum 3 weer open en kun je daar weer naar binnen
en als je dan 1 bericht in forum 3 hebt gezet gaan 1 en 2 dicht

ik hoop dat het duidelijk is uitgelegd en dat iemand weet hoe ik dit moet aanpakken

Groetjes,
Boku

brandsrus
Contacteer:

Re: forum automatisch sluiten en openen

Bericht door brandsrus » 10 feb 2010, 18:18

Kun je dan niet wat doen met auto groepen (verborgen groepen), zie deze MOD

En nog een vraag: waarom wil je dat?

boku

Re: forum automatisch sluiten en openen

Bericht door boku » 10 feb 2010, 20:55

ik heb op mijn forum een gedeelte waar wekelijks een soort van wedstrijd gehouden wordt.

en ik wil na de 20ste wedstrijd een tijdje iets anders doen, en dus had ik het idee om een soort van parcours door het forum te maken waarbij de leden bij ieder deel een aantal raadsels op moeten lossen om verder te komen. ieder lid heeft zijn/haar eigen parcours, en wie het eerste het einde bereikt heeft gewonnen. om het eerlijk te houden moeten de leden ergens een bericht neerzetten als ze beginnen, en als ze eindigen.
nadat ze het "startbericht" hebben gepost moet hun parcours zichtbaar worden, en dan kunnen ze beginnen.

Plaats reactie