Paar vragen over het updaten van me sudoku mod
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Paar vragen over het updaten van me sudoku mod
Huidige phpBB versie: 3.0.6
Adres van je forum: http://watisnf.nl/forum
Servicetaak: Updaten van sudoku mod van 3.2.6 naar 3.4.10
link naar modificatie (indien van toepassing): http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=1042935
Beste Service team,
Mijn sudoku op me forum loopt soms wat stroefjes. Normaal gezien kon in me ACP zien dat er een update was, maar schijnbaar werkt die functie niet meer! Want loop een paar versie's achter. Zou iemand van jullie dit kunnen updaten voor me?
Alvast bedankt
Groet David
Adres van je forum: http://watisnf.nl/forum
Servicetaak: Updaten van sudoku mod van 3.2.6 naar 3.4.10
link naar modificatie (indien van toepassing): http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=1042935
Beste Service team,
Mijn sudoku op me forum loopt soms wat stroefjes. Normaal gezien kon in me ACP zien dat er een update was, maar schijnbaar werkt die functie niet meer! Want loop een paar versie's achter. Zou iemand van jullie dit kunnen updaten voor me?
Alvast bedankt
Groet David
Laatst gewijzigd door David op 20 dec 2009, 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Updaten Sudoku mod
Zou iemand van phpbb.nl dit topic even naar modification support willen verplaatsen
Ik wil zelf me Sudoku gaan updaten heb de verschillende opdrachten gelezen, en denk dat ik er met suport wel uitkom. Ik heb veel tijd over de laaste tijd en me kennis met mods is ook verhoogt, dus wil zelf een gooi doen! Mocht niet lukken dan zet ik de backup terug en kan misschien als nog een service aanvraag doen.
1.) Backup ben ik aan het maken. Heel de map forum zet nu van me FTP naar me computer!! VIa het ACP heb ik een backup gemaakt van alle tabbelen Gzip Ik twijfel alleen of dit een goede backup is en deze weer werkt mocht ik hem nodig hebben. Het icoon is een wit velletje papier waar puntje van is omgebogen. Als hem wil openen herkent me computer het bestand niet... Is dit een probleem?
2.) Ik loop een paar versie's achter. Opdracht 1 is alle nieuwe files van de mod overschrijven. Maakt uit dat dit de mappen van de nieuwste versie zijn? Of is dit geen probleem
3.) Ik moet verschillende keren alle files overschrijven, kan ik deze wanneer ik dit bij de eerste opdracht al gedaan heb steeds overslaan... deze komt 2 a 3 keer terug. Of moet ik dit ook steeds doen. ( in mijn ogen onlogische als de eerste keer de nieuwste files eral inzet.
Dit zijn eigenlijk de vragen die wil weten voor ik eraan begin...
Bedankt alvast.
Groet David
Ik wil zelf me Sudoku gaan updaten heb de verschillende opdrachten gelezen, en denk dat ik er met suport wel uitkom. Ik heb veel tijd over de laaste tijd en me kennis met mods is ook verhoogt, dus wil zelf een gooi doen! Mocht niet lukken dan zet ik de backup terug en kan misschien als nog een service aanvraag doen.
1.) Backup ben ik aan het maken. Heel de map forum zet nu van me FTP naar me computer!! VIa het ACP heb ik een backup gemaakt van alle tabbelen Gzip Ik twijfel alleen of dit een goede backup is en deze weer werkt mocht ik hem nodig hebben. Het icoon is een wit velletje papier waar puntje van is omgebogen. Als hem wil openen herkent me computer het bestand niet... Is dit een probleem?
2.) Ik loop een paar versie's achter. Opdracht 1 is alle nieuwe files van de mod overschrijven. Maakt uit dat dit de mappen van de nieuwste versie zijn? Of is dit geen probleem
3.) Ik moet verschillende keren alle files overschrijven, kan ik deze wanneer ik dit bij de eerste opdracht al gedaan heb steeds overslaan... deze komt 2 a 3 keer terug. Of moet ik dit ook steeds doen. ( in mijn ogen onlogische als de eerste keer de nieuwste files eral inzet.
Dit zijn eigenlijk de vragen die wil weten voor ik eraan begin...
Bedankt alvast.
Groet David
Re: Updaten Sudoku mod
Verplaatst naar 3.0 Modificaties
- Pietje
Re: Paar vragen over het updaten van me sudoku mod
Opgelost!!
Ben het zelf gaan proberen, omdat ik 98% zeker was dat ik het zo moest doen als ik dacht, en het is helemaal goed gegaan

Ben het zelf gaan proberen, omdat ik 98% zeker was dat ik het zo moest doen als ik dacht, en het is helemaal goed gegaan

Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Helemaal goed!
Dat is uiteindelijk wel wat we willen: dat mensen het zelf kunnen in plaats van het service forum te gebruiken
Dat is uiteindelijk wel wat we willen: dat mensen het zelf kunnen in plaats van het service forum te gebruiken

Jeroen
Alleen bij stap 1 maak je een foutje. Die backup in gzip zou een backup moeten zijn van je sql database. Deze kun je beter niet maken via het acp maar via phpmyadmin of wat voor programma je host ook gebruikt. Backups vanuit het acp blijken vaak onbetrouwbaar.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Oke, bedankt voor de tip / waarschuwingkevin1979 schreef:Alleen bij stap 1 maak je een foutje. Die backup in gzip zou een backup moeten zijn van je sql database. Deze kun je beter niet maken via het acp maar via phpmyadmin of wat voor programma je host ook gebruikt. Backups vanuit het acp blijken vaak onbetrouwbaar.

Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen