Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
-
sapospara
Bericht
door sapospara » 14 dec 2009, 16:08
- Modificatie & Versie:
Directe link naar de modificatie:
Adres van je forum: http://www.patientforum.nl/
phpBB versie: 3.0.6
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd? Ja, meerdere modificaties
Wat is het probleem?
Hallo allemaal!
Ik had een vraag. Zoals ook in de titel te zien is wil ik de onderschriften uitzetten, tenzij ik daar toestemming voor heb verleend. Zo wil ik een duidelijk onderscheid maken tussen professionals en bezoekers. Ik kan het onderschrift wel handmatig voor iedereen uitzetten, maar ik heb geen optie gevonden dat ik dit per geregistreerde gebruiker aan zou kunnen zetten. Weet iemand hier een mod voor? Ik heb geloof ik grondig op dit forum gezocht maar geen oplossing gevonden.
Alvast bedankt voor jullie help!
-
Jeroen
Bericht
door Jeroen » 14 dec 2009, 16:53
Dit is standaard al mogelijk.
Je kan per gebruiker of per groep instellen of het onderschrift is toegestaan of niet.
Beheerderspaneel -> Tabblad permissies -> Permissies gebruikers/groepen -> Geavanceerde permissies -> Tabje "Bericht" -> Kan onderschrift gebruiken.
Jeroen
-
sapospara
Bericht
door sapospara » 14 dec 2009, 17:07
Beste Pietje,
Ik schaam me dood

. Ik heb dat hele tabblad permissies namelijk nog nooit gezien! Het is nu goed in ieder geval. Bedankt voor je hulp!