Smilies Categories

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
marian0810
Contacteer:

Smilies Categories

Bericht door marian0810 » 19 nov 2009, 14:56

Heeft er al iemand succesvol geupdate met deze mod op het forum? En die toch werkend kunnen houden?
Ik ben geschrokken van het bericht wat erbij staat, echt no way dat ik die mod ga opgeven voor een simpele paginatie :x Dan maar niet updaten. Dus ik dacht, ik ga het van de week eerst maar eens met mijn testforum proberen en dan de betreffende bestanden gewoon overslaan. Kijken wat er gebeurt. Maar het zou prettig zijn om te weten of het al iemand gelukt is.

FreakyBlue
Contacteer:

Re: Smilies Categories

Bericht door FreakyBlue » 19 nov 2009, 15:09

Als EXreaction zoiets aangeeft dan zal ik er maar vanuit gaan dat het bericht klopt - en dat de MOD echt niet werkt met phpBB3.0.6.
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions

marian0810
Contacteer:

Re: Smilies Categories

Bericht door marian0810 » 20 nov 2009, 00:52

OMG, testforum is gelukt :D :D :D
Slechts in een bestand de oude codes laten gebruiken ipv de nieuwe, en eentje met de hand gewijzigd waarbij ik alle wijzigingen die met de smilies te maken hadden gewoon genegeerd heb.
Sorry, ben nogal eigenwijs met dat soort dingen :mrgreen:

Maar goed, daar heb ik maar 1 andere mod op zitten. Nou nog zien of het met 60 ook zo goed gaat :roll:

Plaats reactie