Ik vroeg me af :
Is er een modificatie waardoor leden van een forum in staat zijn een eigen stukje database aan hun profiel toe te voegen. Hiermee bedoel ik bijvoorbeeld dat mensen in staat zijn in hun profiel te laten zien wat ze in "bezit" hebben aan wijnen of iets dergelijks, welke ze zelf kunnen aanpassen en aanvullen.
Ik ben benieuwd,
Groetjes
Bas
"database aanhangen aan profiel"
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: "database aanhangen aan profiel"
Dit is standaard mogelijk met phpBB.
Ga naar het beheerderspaneel -> Tabblad gebruikers en groepen -> Aangepaste profielvelden.
Daar kan je zelf extra profiel velden toevoegen en daarbij precies instellen hoe je het wil hebben
Ga naar het beheerderspaneel -> Tabblad gebruikers en groepen -> Aangepaste profielvelden.
Daar kan je zelf extra profiel velden toevoegen en daarbij precies instellen hoe je het wil hebben

Jeroen
- AirWarrior
Ja kan met "aangepaste profiel velden" een tekstveld toevoegen waar ze iets in kunnen vullen.
Pietje was met net voor
Pietje was met net voor

Signed by:
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
Beter twee tegelijk dan helemaal niet hehAirWarrior schreef:Pietje was met net voor![]()

Jeroen
Hee dat ga ik eens uitvogelen.
Dank jullie wel !!!
Dank jullie wel !!!
Dit was niet helemaal wat ik bedoelde. Het zou perfect zijn als een gebruiker bv door meerdere dropdown boxen keuzen zou kunnen maken, en 1 veld voor texttoevoeging, en geselecteerde in dropdownbox en text zou kunnen opslaan in zijn profiel. Mogelijk kan dit ook naast het forum gedraaid worden ( zo kan men een database opbouwen van wijnen/whiskey's en proefnotities toeveoegen ) maar ik weet mijn god niet wat ik hier voor moet gebruiken.