Jquery phpbb+mod probje

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
demon326

Jquery phpbb+mod probje

Bericht door demon326 » 24 okt 2009, 15:16

Hallo allen, ik heb al meer dan een jaar de prime multiquote op ons board staan, maar toch vind ik een zielige checkbox voor meerdere berichten te selecteren maar niets, dus ben ik opzoek gegaan om van die checkbox een ON en OFF image te maken, dit is me gelukt met Jquery en de volgende code snippets:

http://john.mcclumpha.org/javascript/Cr ... th_jQuery/

dit werkt op een leeg document zonder enig probleem, maar eenmaal ik de code in viewtopic.html zet stopt het script met werken, de afbeelding wordt wel getoond, maar deze is gewoon "statisch" terwijl de demo zelf wel werkt.

Orginele code:

Code: Selecteer alles

<!-- IF PRIME_MULTI_QUOTE --><li><input type="checkbox" name="quotes" value="{postrow.POST_ID}" class="radio" style="width:14px;margin-bottom:-3px;" title="{L_REPLY_WITH_QUOTE}" /></li><!-- ENDIF -->   
Nieuwe code:

Code: Selecteer alles

<!-- IF PRIME_MULTI_QUOTE --><a href="#mquote" style="width:54px;margin-bottom:-3px;"  title="{L_REPLY_WITH_QUOTE}" class="fakecheck" id="fakemquote"></a><input type="checkbox" name="quotes" class="radio"  style="visibility:hidden;" value="{postrow.POST_ID}" id="mquote" /<!-- ENDIF -->
Als ik de nieuwe gebruik werkt het script dus niet :cry:

Plaats reactie