Eigenlijk geen probleem, maar een vraag..
Is er een mod die bij houdt welk lid de meeste leden heeft aangebracht op een forum?
Dus een soort van referal waarbij het simpel is te checken wie de meeste leden heeft aangebracht?
Of te wel, een nieuw lid schrijft zich in en kan dan kiezen dat hij door bijvoorbeeld "Jantje" is gewezen op het forum? zodat "Jantje" een extra vinkje achter zijn naam krijgt?
nieuw lid aangebracht door
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

nieuw lid aangebracht door
Laatst gewijzigd door Stigter op 21 okt 2009, 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: nieuw lid aangebracht door
Zover ik weet is hier (nog) geen modificatie voor. Je zou deze wel kunnen aanvragen.
DW# Dutch Warrior Clan
Nederlandstalige Multigaming clan. Minimaal 14 jaar / TS verplicht.
Een van de gezelligste clans van de BENELUX.
Dat zou jammer zijn als het niet bestaat..
In het verleden heb ik het wel eens gezien bij bijvoorbeeld helpmij.nl maar of deze de mod zelf hebben gemaakt? geen idee.
In het verleden heb ik het wel eens gezien bij bijvoorbeeld helpmij.nl maar of deze de mod zelf hebben gemaakt? geen idee.
Ik weet wel dat er een modificatie is om iemand te bedanken voor een bericht, maar deze beschikt niet over een functie om iemand te bedanken voor hij aanbrengen van een nieuw lid. Ik zou zelf zo'n modificatie ook wel handig vinden. Misschien dat een beheerder van mijn forum iets soortgelijks kan prutsen, ik zal hem is aanspreken 

DW# Dutch Warrior Clan