In mijn forum zijn een groot aantal polls geplaatst die regelmatig moeten worden gereset
Is het mogelijk één of meer polls te resetten zonder een keuzemogelijkheid erbij te voegen of te verwijderen?
en zo ja: hoe doe ik dat?
Reset poll
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Reset poll
Een tijdelijke oplossing is natuurlijk om een polloptie toe te voegen, en vervolgens weer te verwijderen.
Ik zal je onderwerp naar modificaties verplaatsen, aangezien hier standaard geen functie voor is.
Ik zal je onderwerp naar modificaties verplaatsen, aangezien hier standaard geen functie voor is.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Ok dank je.
even wat aanvullende informatie:
het forum staat op forum-xl en is volgens mij versie 3.
het gaat om zo'n 40 polls die soms dagelijks kunnen wijzigen
De mogelijkheid om een poll-optie toe te voegen en weer te verwijderen was al bekend, maar nogal arbeidsintensief.
Het zou mooi zijn als er iets gemaakt kon worden.
De mogelijkheid om een poll-optie toe te voegen en weer te verwijderen was al bekend, maar nogal arbeidsintensief.
Als jij bij een forumdienst zit heb je zowiezo niks aan een modificatie bijv. Want dan kan je hem niet installeren. dus dan zal het toch zo door moeten gaan tot dat er een standaard functie hiervoor in de phpBB software gaat komen, wat zover ik weet niet gebeurt.weiman schreef:Ok dank je.
Oude gebruikersnaam: Splashing Mudkip
Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl
Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl