Extra pagina probleem
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Extra pagina probleem
Iemand heeft indertijd een paar extra pagina's aan mijn forum toegevoegd en nu wil ik er nog een paar toevoegen en heb dit dus zelf proberen te doen maar ik krijg een foutmelding
http://www.hond-en-baas.be/forum/webshop.php
Ik heb het php bestand van een eerder gemaakte pagina bewerkt en upgeloaden met de naam webshop.php naar de root van het forum.
Ook heb ik een html pagina van een eerder gemaakte pagina bewerkt en upgeloden naar de map forum/styles/prosilver/template/webshop_body.html
Zoals je kan zien gaf ik deze pagina de naam webshop_body.html
Moet ik nog iets doen buiten deze 2 bestanden uploaden?
http://www.hond-en-baas.be/forum/webshop.php
Ik heb het php bestand van een eerder gemaakte pagina bewerkt en upgeloaden met de naam webshop.php naar de root van het forum.
Ook heb ik een html pagina van een eerder gemaakte pagina bewerkt en upgeloden naar de map forum/styles/prosilver/template/webshop_body.html
Zoals je kan zien gaf ik deze pagina de naam webshop_body.html
Moet ik nog iets doen buiten deze 2 bestanden uploaden?
Re: Extra pagina probleem
Open: webshop.php
Zoek:
Veranderen in:
Zoek:
Code: Selecteer alles
$user->setup('mods/webshop');
Code: Selecteer alles
$user->setup();
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Bedankt jim hij werkt.
Klein vraagje? waarom mag die ('mods/webshop') daar niet staan en bij evenementen.php wel? dit zijn toch dezelfde pagina's wat betreft opmaak?
Klein vraagje? waarom mag die ('mods/webshop') daar niet staan en bij evenementen.php wel? dit zijn toch dezelfde pagina's wat betreft opmaak?
Alles wat je tussen de $user->setup als argumenten zet, daarnaar word gezocht in de taalbestanden.
En aangezien je taalbestand mods/webshop.php er niet was kreeg je deze error.
En aangezien je taalbestand mods/webshop.php er niet was kreeg je deze error.

En nog snap ik het niet maar het voornaamste is dat hij werkt.
Wil ik nog andere pagina's toevoegen dan moet ik dit bij iedere pagina weglaten dan?
Wil ik nog andere pagina's toevoegen dan moet ik dit bij iedere pagina weglaten dan?
Ja, tenzij je een apart taalbestand in de language/nl map ervoor hebt aangemaakt, kan je het leeg laten.
Ok bedankt Jim 
EDIT
Als je in het menu op een link klikt dan opent hij de pagina vlot maar bij webshop is dit niet zo, hij laat eerst heel kort een witte pagina zien en dan de pagina, is hier iets aan te doen?
url naar forum: http://www.hond-en-baas.be

EDIT
Als je in het menu op een link klikt dan opent hij de pagina vlot maar bij webshop is dit niet zo, hij laat eerst heel kort een witte pagina zien en dan de pagina, is hier iets aan te doen?
url naar forum: http://www.hond-en-baas.be
- AirWarrior
Viel mij op dat de webshop ook in een nieuwe pagina opend en andere tabs niet.odil schreef:
Daarom duurd het wat langer
Signed by:
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
Daar had ik zelfs nog niet opgelet
shame shame shame
Heb het nu aangepast en inderdaad dit was het probleem
Thnx

Heb het nu aangepast en inderdaad dit was het probleem

Thnx