- Adres van je forum: http://solarishare.com
phpBB versie: 3.0.4
Wat is het probleem?
Ben opzoek naar een MOD (kan dat de vraag al eerder is gesteld, maar vind niks) waarbij gebruikers eerst een reactie moeten plaatsen voordat ze de download link te zien krijgen.
Ik kom dit vaker tegen op fora van Invision en IP.board, maar heb nog geen MOD kunnen vinden voor PHPBB 3
Bestaat deze überhaupt en zo ja.. waar is deze te krijgen?
Plaats reactie voor download link
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Plaats reactie voor download link
Re: Plaats reactie voor download link
marnixf, je hebt geen phpBB copyright op je forum staan. Zoals in onze Algemene voorwaarden staat vermeld (#5.1) verlies je daarmee je recht op support.
Zodra je de copyright hersteld hebt kan je een moderator Mede-Beheerder een PB sturen om je topic te heropenen.
Zodra je de copyright hersteld hebt kan je een moderator Mede-Beheerder een PB sturen om je topic te heropenen.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!