- Modificatie & Versie: simple hide Simple Hide BBcode MOD 0.3.0
Directe link naar de modificatie: viewtopic.php?f=56&t=39553
Adres van je forum: http://www.explower.eu
phpBB versie:phpbb3.04
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?glass soft blue is mijn hoofd stijl
Wat is het probleem?hallo
ik ben nu al een paardagen aan het stoeien met de siple hide maar het wil me maar niet lukken zou iemand van jullie kunnen kijken of het jullie wel lukt deze mod in te bouwen.
mvg movie2b
hulp bij onbouwen hide
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

hulp bij onbouwen hide
Re: hulp bij onbouwen hide
Het helpt als je ietsje duidelijker uitlegt wat je nu precies wilt, want zo kunnen we je in het geheel niet helpen 

sorry
ik wil een hide in mijn forum inbouwen.Heb een simple hide bij jullie gevonden en geinstalleerd op de acid default .eng,
alles is tot daar aan toe goed gegaan aleen nu geeft ie deze fout aan :
Language file ./language/nl/mods/simple_hide_bbcode.php couldn't be opened.
heb de simple.hide php ook in die map geinstalleerd maar werkt nog steeds niet.wat doe ik fout nu .
Mijn vermoeden is dat ik een nl phpbb3 heb geinstalleerd en de simple hide is een ngels script kan dat het probleem zijn en zo ja hoe los ik dit dan op?
hopelijk komt u nu verder met dit probleem.
groetjes Movie2b
ik wil een hide in mijn forum inbouwen.Heb een simple hide bij jullie gevonden en geinstalleerd op de acid default .eng,
alles is tot daar aan toe goed gegaan aleen nu geeft ie deze fout aan :
Language file ./language/nl/mods/simple_hide_bbcode.php couldn't be opened.
heb de simple.hide php ook in die map geinstalleerd maar werkt nog steeds niet.wat doe ik fout nu .
Mijn vermoeden is dat ik een nl phpbb3 heb geinstalleerd en de simple hide is een ngels script kan dat het probleem zijn en zo ja hoe los ik dit dan op?
hopelijk komt u nu verder met dit probleem.
groetjes Movie2b
- Masterbas
- Contacteer:
Verander de map /root/language/en in /nl, en upload die naar je language-folder op je forum 

Groeten,
Masterbas
Masterbas
hallo masterbas
bedankt voor de snelle reactie maar helaas dit wilt ook niet werken. heb ook de update -hide gedaan zoals ze beschreven maar ook zonder enig resultaat.
hide werkt nog steeds niet . help o help maar hersens kraken van al het proberen
groetjes Movie2b
bedankt voor de snelle reactie maar helaas dit wilt ook niet werken. heb ook de update -hide gedaan zoals ze beschreven maar ook zonder enig resultaat.
hide werkt nog steeds niet . help o help maar hersens kraken van al het proberen
groetjes Movie2b
- Masterbas
- Contacteer:
Je kunt altijd een aanvraag doen in het Service Forum, zodat het Service Team er even naar kan kijken. Ik zou het zo namelijk ook niet weten 

Groeten,
Masterbas
Masterbas