Wie kan er snel antwoord geven ?
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Wie kan er snel antwoord geven ?
Hoe instaleer ik een MOD ??
Ik heb nu een MOD genaamd buttons menu maar hoe installeer je deze ?
Ik heb nu een MOD genaamd buttons menu maar hoe installeer je deze ?
Re: Wie kan er snel antwoord geven ?
Open de
Kijk in de Wiki van phpbb.nl hoe een mod te installeren...
.xml
met je browser en volg de aanwijzingen daarin vermeld.Kijk in de Wiki van phpbb.nl hoe een mod te installeren...
Thx ben een stuk verder gekomen
alleen als laatste moest ik nog :
Open in your web browser and follow the instructions in install_menu/install.php. Don't forget about refreshing Templates and Themes in ACP-Styles.
Maar dat lukte me niet hoe doe je dat ?
alleen als laatste moest ik nog :
Open in your web browser and follow the instructions in install_menu/install.php. Don't forget about refreshing Templates and Themes in ACP-Styles.
Maar dat lukte me niet hoe doe je dat ?
graag voortaan gebruik maken van een duidelijk titel, zoals in de algemene voorwaarde staat vermeld.
Verder zijn we hier allemaal vrijwilligers, en krijg je zo ten alle tijden zo snel mogelijk antwoord. je hoeft hier niet dringend om te vragen.
Verder zijn we hier allemaal vrijwilligers, en krijg je zo ten alle tijden zo snel mogelijk antwoord. je hoeft hier niet dringend om te vragen.
O oke is goed 
Zal er voortaan op letten maar weet jij mis het antwoord op me vraag mischien ???

Zal er voortaan op letten maar weet jij mis het antwoord op me vraag mischien ???
Je hebt als het goed is ook het bestand install_menu/install.php geupload. Ga daar heen in je browser en daarna moet je even je templates en thema's vernieuwen onder het Stijlen tabblad in je Beheerderspaneel.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
thx voor je hulp
maar ik krijg steeds dezelfde melding kijk maar:
http://www.biekhram.com/forum/install_menu/install.php
in stijlen zie ik nergens waar ik me themes kan refreshen of wat moet ik aanpassen is eerder de vraag
hopelijk kan je me helpen
maar ik krijg steeds dezelfde melding kijk maar:
http://www.biekhram.com/forum/install_menu/install.php
in stijlen zie ik nergens waar ik me themes kan refreshen of wat moet ik aanpassen is eerder de vraag

hopelijk kan je me helpen
De melding zegt het eigenlijk al he hij mist de nederlandse taalbestanden.
../language/nl/mods/info_acp_menu.php
Die bestanden staan wel in de EN map maar niet in de NL map en omdat dat de taal is die je forum gebruikt zul je de bestanden uit EN even moeten kopieren naar NL. Misschien zijn er nog meer bestanden die ontbreken.
../language/nl/mods/info_acp_menu.php
Die bestanden staan wel in de EN map maar niet in de NL map en omdat dat de taal is die je forum gebruikt zul je de bestanden uit EN even moeten kopieren naar NL. Misschien zijn er nog meer bestanden die ontbreken.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
thx
maar hoe krijg je die logo als header en als de gehele grote
heb wel gezocht maar kan nergens het goede antwoord vindne wil gewoon als het ware een plaatje over de gehele breedte hebben net als het forum hier weet jij mis hoe dat moet of waar ik een goede uitleg kan vinden ???
maar hoe krijg je die logo als header en als de gehele grote
heb wel gezocht maar kan nergens het goede antwoord vindne wil gewoon als het ware een plaatje over de gehele breedte hebben net als het forum hier weet jij mis hoe dat moet of waar ik een goede uitleg kan vinden ???