Hoi bestaat er een mod of een manier om alle forum permissies per groep te kopieren..?
Wij hebben op ons forum heel wat forums en werken met heel veel groepen nu moet ik alles handmatig 1 voor 1 zetten op volledig toegang en dit vraagt best veel tijd.
En tevens gaat het heel erg traag allemaal omdat het denk ik nogal veel vraagt van het forum?
Forum permissies groepen kopieren..??
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Forum permissies groepen kopieren..??
Je kan onder het 'Forums' tabblad in je beheerderspaneel kiezen of je de permissies van een ander forum wilt overnemen.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
ja maar ik wil groeps permissies..
nu moet ik voor elke toegevoegde groep toegang verlenen

nu moet ik voor elke toegevoegde groep toegang verlenen
Je hoeft niet werkelijk alle groepen rechten te verlenen aangezien groepen rechten ook nog eens overerven. Als je bijvoorbeeld een gebruiker hebt die in de groep 'Team' zit, en ook in de groep 'Controleteam' zal deze gebruiker enkel de groep 'Team' rechten nodig hebben om deze gebruiker toegang te geven. Verder gaat het inderdaad langzaam met een hoop groepen, omdat je browser dan meer dan 200 selectievakjes moet laden.
Verder heeft phpBB3 ook het concept van 'rollen', daar stel je een keer de basisrechten in voor een groep, en dan geef je in de forumpermissies de rol aan de groep in plaats van alle vinkjes aanvinken.
Verder heeft phpBB3 ook het concept van 'rollen', daar stel je een keer de basisrechten in voor een groep, en dan geef je in de forumpermissies de rol aan de groep in plaats van alle vinkjes aanvinken.
bedankt voor je uitleg hier was ik inderdaad achtergekomen even wennen hoor zoveel extra functies maar we komen er wel haha bedankt..