MODs gezocht

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
RubyR

MODs gezocht

Bericht door RubyR » 11 dec 2008, 17:20

OP het moment wordt er hard aan een nieuwe versie van het forum gewerkt. Maar we zijn op zoek naar wat MODs.

Onze download plek is nogal chaotisch, ik dacht toen aan een ander forum, en daar hebben ze dus een MOD die het daar netjes houd(zie link ^) hebben jullie enig idee waar ik deze MOD van daan kan halen.

Daarnaast willen we het portal in 2en splitsen (Wii en DS) een forumlid kwam met het idee van een tabs systeem aan. Is dit uberhaupt mogelijk?

Alvast Bedankt,
Ruby

Jim
Contacteer:

Re: MODs gezocht

Bericht door Jim » 11 dec 2008, 17:26

Wel, er is een zeer geavaceerde MOD voor downloaden in phpBB3, kijk maar eens of je wat met de functies van de Hotschi's download MOD kan, waar wij ook de nederlandse vertaling van hebben. :)
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

RubyR

Bericht door RubyR » 11 dec 2008, 18:16

OK zal er eens naar kijken.
Enig idee hoe we het portal kunnen splitsen?

Jim
Contacteer:

Bericht door Jim » 11 dec 2008, 18:42

Mmm... ik snap niet helemaal wat je met 'splisten' bedoeld, kan je een voorbeeld geven van hoe je het wilt precies?
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

RubyR

Bericht door RubyR » 11 dec 2008, 19:27

2 tabs boven aan het portal. Om het nieuws te scheiden dus de ene voor Wii en de andere DS

Plaats reactie