bb codes rechten

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
jelee

bb codes rechten

Bericht door jelee » 06 dec 2008, 20:15

ik heb wat bb codes die enkel in 1 bepaald forum gebruikt mag worden (18+ forum)

en dat mods ook extra bb codes mogen gebruiken.

is hier een mod voor 3.0.3 voor?

Jim
Contacteer:

Re: bb codes rechten

Bericht door Jim » 07 dec 2008, 13:13

Voor dat een BBCode enkel in een bepaald forum mag gebruikt worden heb je een MOD nodig, en die kan ik zo snel niet vinden. Misschien kan je op phpBB.com een MOD Request plaatsen.

Je kan wel zorgen dat 1 BBCode enkel door Moderators en Beheerders kan worden gebruikt door middel van deze MOD.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

jelee

Re: bb codes rechten

Bericht door jelee » 07 dec 2008, 18:13

Jim schreef:Voor dat een BBCode enkel in een bepaald forum mag gebruikt worden heb je een MOD nodig, en die kan ik zo snel niet vinden. Misschien kan je op phpBB.com een MOD Request plaatsen.

Je kan wel zorgen dat 1 BBCode enkel door Moderators en Beheerders kan worden gebruikt door middel van deze MOD.
Zal wel ff een mod request plaatsen redtube embeds zijn niet zo geweldig voor de wat jongere leden :P

Plaats reactie