- Modificatie & Versie:advances SEO
Directe link naar de modificatie:
Adres van je forum: http://www.chauffeursbelangen.nl
phpBB versie:3.03
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?nee
Wat is het probleem?
Ik ben bezig SEO-advanced te instaleren. Ik heb de simpele nu gedaan en de URL's aangepast. Mijn eerste vraag is hoe en waar kan ik zien dat ik andere URL's heb.
Mijn 2e vraag is ik ben nu verder gegaan in de manual en de files aan het wijzigen. Als ik includes/functions.php heb gemodificeerd, gaat er iets niet goed als ik doorklik. Wat kan de oorzaak zijn
Mijn 3e vraag is wat wordt met het volgende bedoeld? "copy root/*.* to root/*.*"
Advanced SEO toolkit
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Advanced SEO toolkit
Re: Advanced SEO toolkit
Dan moet je alle bestanden in de map root van je MOD naar je forum uploaden. Enkel de inhoud dus, niet de map root zelf.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Ok dat heb ik gedaan, maar hoe nu verder
Verder instructies uit het bestanden volgen.
Ok en daar gaat iets fout. Ik zal je omschrijven wat ik doe. Ik download het bestand van de server op mijn desktop en modificeer volgens de manual. daarna upload ik en kijk ik of het forum naar behoren werkt. Dit heb ik al bij een paar bestanden gedaan, alleen bij "includes/functions.php" werkt het script niet meer naar behoren als ik het heb geupload. Ik heb het nu 3x gedaan (leve de back-up)
Buffer geleefd?
acp->buffer legen
acp->buffer legen
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
You cut me open
Heb ik gedaan hetzelfde resultaat
heb je een link naar de mod?
You cut me open
You cut me open
Welke foutmelding(en) krijg je?
Ik krijg geen melding. Ik ben mijn template kwijt na het uploaden van genoemde file
Je zult je modificaties nog eens goed moeten nalopen. Welke editor gebruik je voor de modificaties?
Die mag je niet gebruiken, want die slaat niet goed op, waardoor er fouten ontstaan. Gebruik desnoods Kladblok, of Notepad++ of Crimson Editor of PSPad. Opslaan als UTF-8 zonder BOM.
Je hebt nu mogelijk spaties staan vóór en/of achter <?php en/of: ?> in functions.php en dat kan problemen opleveren.
Je hebt nu mogelijk spaties staan vóór en/of achter <?php en/of: ?> in functions.php en dat kan problemen opleveren.
geen kladblok, daar heb ik trauma's van 

You cut me open
You cut me open
Ik heb de file includes/functions.php nu met crimson editor aangepast volgens de omschrijving in de mod, maar het blijft niet werken
En heb je rekening gehouden met de aanwijzingen in de voorgaande postings? En de buffer geleegd?
Ok dat werkt nu allemaal! bedankt voor de hulp!!!
Nu nog een vraag. Ik ben een andere mod aan het instaleren en daar moet wat in MYSQL gebeuren namelijk het volgende
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('description_word_count', 150);
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('use_dynamic_description', 1);
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('append_keywords_first', 0);
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('global_keywords', 'replace, these, keywords, with your own, keywords');
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('append_global_keywords', 1);
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('keyword_word_count', 50);
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('use_dynamic_keywords', 1);
Hoe doe ik dit in phpadmin
Nu nog een vraag. Ik ben een andere mod aan het instaleren en daar moet wat in MYSQL gebeuren namelijk het volgende
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('description_word_count', 150);
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('use_dynamic_description', 1);
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('append_keywords_first', 0);
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('global_keywords', 'replace, these, keywords, with your own, keywords');
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('append_global_keywords', 1);
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('keyword_word_count', 50);
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('use_dynamic_keywords', 1);
Hoe doe ik dit in phpadmin
[wiki]Sql query uitvoeren[/wiki]