- Modificatie & Versie: Genders 1.0.1
Directe link naar de modificatie: http://meidenplaza.site40.net/genders/install.xml
Adres van je forum: http://meidenplaza.site40.net/Forum
phpBB versie: 3.0.2
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd? Jup, de stijl was er al een tijdje en werkte prima (ben er nog mee bezig) & ik had dus geprobeerd die Genders te installeren
Wat is het probleem?
Ik had de Genders MOD geïnstalleerd, maar daarna stond het forum ineens aan de linkerkant...
Dus toen heb ik weer alles weggehaald maar nu staat ie daar nog steeds
Iemand die enig idee heeft hoe dat komt & hoe ik dat kan wijzigen?
De accounts van de leden worden op het moment ingevoegd (het forum stond eerst bij een gratis forumdienst) en ik wil binnekort gaan openen dus ik hoop heel erg dat iemand het weet.
Alvast bedankt!
Fout na instaleren van Genders
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Fout na instaleren van Genders
Re: Fout na instaleren van Genders
Als je de MOD hebt teruggedraaid: buffer geleegd?
Ja dat heb ik gedaan 

Er was nog iets raars gebeurd; Na die installatie is het lettertype in het beheerderspaneel veel groter geworden. 

-
Heb je nog meer mods geinstalleerd staan?
Anders, ALLE bestanden opnieuw uploaden
Anders, ALLE bestanden opnieuw uploaden

Support alleen via het Forum, niet via PM, Mail, of sites.
Funiest topic uit de PhpBB.nl geschiedenis!: hier
Funiest topic uit de PhpBB.nl geschiedenis!: hier
Nope alleen genders 
En ik had alle bestanden al een keer opnieuw erop gezet maar zal het vanmiddag nog een keer doen dan

En ik had alle bestanden al een keer opnieuw erop gezet maar zal het vanmiddag nog een keer doen dan

Onthoud als je dat doet dat je NIET config.php overschrijft en ook NIET de install-map upload. 

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Weet niet meer of ik dat heb gedaan zou best kunnen
Maar als ik dat dan heb gedaan, wat kan ik er dan nu nog aan doen ?

Maar als ik dat dan heb gedaan, wat kan ik er dan nu nog aan doen ?

- fulleffect
- Contacteer:
heb je niet gedaan, anders zou je heel je forum niet meer zien 
je moet even naar je beheerderspaneel gaan, tabblad stylen, krijg je aan delinker kant een menuutje met daarin:
-template
-styles
-imagesets
deze 3 moet je stuk voor stuk aanklikken en dan jou style opzoeken in de lijst en vervolgens op vernieuwen klikken
als dit niet werkt heb je toch iets verandert in een van je bestanden.

je moet even naar je beheerderspaneel gaan, tabblad stylen, krijg je aan delinker kant een menuutje met daarin:
-template
-styles
-imagesets
deze 3 moet je stuk voor stuk aanklikken en dan jou style opzoeken in de lijst en vervolgens op vernieuwen klikken

Ja ik denk dat er een fout zit in de bestanden omdat ik dat al een paar keer had gedaan & als ik een andere style kies die ook aan de linkerkant staat. 
Zal ik anders even alle bestanden die ik moest wijzigen bij die MOD opnieuw erin zetten?

Zal ik anders even alle bestanden die ik moest wijzigen bij die MOD opnieuw erin zetten?

- fulleffect
- Contacteer:
als je geen andere modificaties hebt gebruikt kan je beter even verse bestanden van onze homepage af downloaden en die gebruiken 

Oké alleen staan er wel een paar belangrijke topics op van de staff, moet ik dan de SQL van een paar tables opvragen en dat later toevoegen ofzo? 

- fulleffect
- Contacteer:
neej
je moet alleen bestanden uploaden behalve config.php en de install map. dan gaat er niks verloren van je topics of gebruikers

je moet alleen bestanden uploaden behalve config.php en de install map. dan gaat er niks verloren van je topics of gebruikers

Oké x'D
Bedankt voor je hulp
Ga het proberen
Bedankt voor je hulp

Het is gelukt hij werkt weer normaal, thnxx!