Beperkte rechten voor opnemen URLs in posts
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Beperkte rechten voor opnemen URLs in posts
Ik wil op mijn forum het plaatsen van URLs in berichten beperken. Ze moeten bijvoorbeeld een aantal dagen lid zijn, of een aantal berichten hebben geplaatst zonder een URL.
Voor PHPBB 2.x was er zo'n mod. Is er ook een versie van PHPBB 3.0?
Voor PHPBB 2.x was er zo'n mod. Is er ook een versie van PHPBB 3.0?
Re: Beperkte rechten voor opnemen URLs in posts
Ik ben dit wel eens tegengekomen:
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... 5#p6318355
Ik weet niet zeker of je dit bedoeld
Je kan het aantal berichten + tijd + errorbericht aanpassen in de code
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... 5#p6318355
Ik weet niet zeker of je dit bedoeld

Je kan het aantal berichten + tijd + errorbericht aanpassen in de code

Ik heb problemen met deze mod (en daarom niet geïnstalleerd). Ik moet de volgende tekst vinden:
Maar ik vind het niet. Dus ik kan/durf die mod niet te installeren.
Code: Selecteer alles
$post_data['enable_sig'] = (!$config['allow_sig'] || !$auth->acl_get('f_sigs', $forum_id) || !$auth->acl_get('u_sig')) ? false : ((isset($_POST['attach_sig']) && $user->data['is_registered']) ? true : false);
Hij zou rond lijn 650 horen te staan.
Welke phpBB versie gebruik je?
Welke phpBB versie gebruik je?
Staan in die regel 2 spaties meer dan in de originele posting.phpHans Kamp schreef:Maar ik vind het niet. Dus ik kan/durf die mod niet te installeren.
Regel moet zijn....
$post_data['enable_sig'] = (!$config['allow_sig'] || !$auth->acl_get('f_sigs', $forum_id) || !$auth->acl_get('u_sig')) ? false : ((isset($_POST['attach_sig']) && $user->data['is_registered']) ? true : false);
Ik kan dit fragment eveneens niet vinden. Wat het dichtste bij komt is:
Ik kan ook de hele posting.php hier neerzetten...
Ik vermoed nu dat deze mod alleen werkt met PHPBB 3.0.2 en niet met PHPBB 3.0.0 (de versie die ik gebruik). Ik heb dit ook in het Engels gezegd in het vermelde topic aldaar.
if ($mode != 'edit')
{
$post_data['enable_sig'] = ($config['allow_sig'] && $user->optionget('attachsig')) ? true: false;
$post_data['enable_smilies'] = ($config['allow_smilies'] && $user->optionget('smilies')) ? true : false;
$post_data['enable_bbcode'] = ($config['allow_bbcode'] && $user->optionget('bbcode')) ? true : false;
$post_data['enable_urls'] = true;
}

op je toetsenbord:
Control + f
Control + f

Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
You cut me open
Het is inderdaad aan te raden eerst van 3.0.0 naar 3.0.2 te gaan en het dan nog eens te proberen.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Zijn er nog soortgelijke mods? Eigenlijk zou het mooi zijn, als de beheerders (van mijn forum) het vereiste aantal berichten en/of het vereiste aantal dagen lidmaatschap via het Beheerderspaneel kunnen instellen.
Je kunt mischien de auto groups MOD gebruiken, Deze plaats een lid automatisch in een groep, dat in te stellen is in het beheerders panneel, je kunt instellen hoeveel post (wat nog meer) een lid moet hebben voordat hij in een forum mag posten, mischien is dit ook intestellen voor het maximun aantal urls?
You cut me open
You cut me open