Op dit moment staat er dit in je head:
Code: Selecteer alles
<head>
//(meta-gebeuren)
<title>BMW7.nl • Forumoverzicht</title>
<link rel="stylesheet" href="./styles/subsilver2/theme/stylesheet.css" type="text/css" />
<script type="text/javascript">
// <![CDATA[
function popup(url, width, height, name)
{
if (!name)
{
name = '_popup';
}
window.open(url.replace(/&/g, '&'), name, 'height=' + height + ',resizable=yes,scrollbars=yes,width=' + width);
return false;
}
function jumpto()
{
var page = prompt('Geef het paginanummer van de pagina waarnaar je wilt gaan:', '');
var perpage = '';
var base_url = '';
if (page !== null && !isNaN(page) && page > 0)
{
document.location.href = base_url.replace(/&/g, '&') + '&start=' + ((page - 1) * perpage);
}
}
/**
* Find a member
*/
function find_username(url)
{
popup(url, 760, 570, '_usersearch');
return false;
}
/**
* Mark/unmark checklist
* id = ID of parent container, name = name prefix, state = state [true/false]
*/
function marklist(id, name, state)
{
var parent = document.getElementById(id);
if (!parent)
{
eval('parent = document.' + id);
}
if (!parent)
{
return;
}
var rb = parent.getElementsByTagName('input');
for (var r = 0; r < rb.length; r++)
{
if (rb[r].name.substr(0, name.length) == name)
{
rb[r].checked = state;
}
}
}
// ]]>
</script>
</head>
<body class="ltr">
Ofwel: niets van de image resizer, ook niet in de body-tag (of waar anders dan met een onload, in de hele bron niet).
Dat kan 3 oorzaken hebben:
1. Je hebt de wijziging niet (in het juiste bestand) gedaan of opgeslagen
2. Je hebt het gewijzigde bestand niet geüpload
3. De (juiste) buffer is niet geleegd.
1 en 2 zouden dusdanig knullig zijn dat ik die eigenlijk niet als serieuze optie beschouw. Blijft 3 over. Dat kan dus betekenen dat je óf de verkeerde stappen hebt gevolgd bij het legen van de buffer, óf het niet gedaan hebt. Je zegt van wel, ik geloof je direct, dus ik ga uit van de verkeerde stappen. Het gemakkelijkste is dan wat ik eerder beschreef: de gehele buffer legen. Dat kan absoluut geen kwaad, het zal heel even iets in de performance schelen, maar nauwelijks merkbaar. Voordeel is wel dat
alles wat buffer-gerelateerd is, ververst wordt. Als je dat gedaan hebt, zal dat betekenen dat we een stuk verder zijn: of we zien iets in de bron verschijnen, of niet. Zoniet, dan kunnen we optie 3 geheel uitsluiten zonder verdere omhaal en blijven optie 1 en 2 nog over. Die zijn ook vrij simpel op te lossen.