langauage/nl/mods
.Sql fout
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Sql fout
Probeer het taalbestand ads.php eens te uploaden naar:
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
-
- Contacteer:
ok ty !JimB schreef:Probeer het taalbestand ads.php eens te uploaden naar:langauage/nl/mods
.
Nu is het duits

kan iemand hem vertalen :
- Spoiler: bekijk
Het is is inderdaad geval iets, je hebt het bestand. Echter, het verkeerde bestand.
Er zijn duitse maar ook engelse instructie's toegevoegd aan deze mod. Doe dit eens:
Zoek bij de MOD die je gedownload hebt naar
Er zijn duitse maar ook engelse instructie's toegevoegd aan deze mod. Doe dit eens:
Zoek bij de MOD die je gedownload hebt naar
root/language/en/
en upload de 2 bestanden die in die map staan naar je forum in de map language/nl/mods
.Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
-
- Contacteer:
kan nederlands ook ?JimB schreef:Het is is inderdaad geval iets, je hebt het bestand. Echter, het verkeerde bestand.
Zoek bij de MOD die je gedownload hebt naarroot/language/en/
en upload de 2 bestanden die in die map staan naar je forum in de maplanguage/nl/mods
.
Dan zal je hem moeten vertalen ...
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
-
- Contacteer:
okJimB schreef:Dan zal je hem moeten vertalen ...
bij ad mangament en ik voeg een banner toe zie ik hem nergens als ik na een categorie of subforum of topic ga hoe kan dat ?
Interpunctie is meer dan vraagtekens. Hoofdletters, komma's en punten horen ook daarbij.
- Bee