- Modificatie & Versie:
Directe link naar de modificatie:
Adres van je forum: http://www.nitrozone.be
phpBB versie:3
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?portaal
Wat is het probleem?
Is het moglijk om reclame op het portaal te zetten van mijn website.
Dus een vak met daarin onze sponsor(en).
Reclame op portaal en forum
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Reclame op portaal en forum
Re: Reclame op portaal en forum
Voor reclame op je forum is er een handige MOD gemaakt: Ad Management. 
Maar voor zover ik weet is er geen MOD voor op een portal. Daar zal je dus zelf de advertentie codes in de portalcode moeten toevoegen.

Maar voor zover ik weet is er geen MOD voor op een portal. Daar zal je dus zelf de advertentie codes in de portalcode moeten toevoegen.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Kies wel voor de mirror, want de downloadlink zelf werkt niet.
Kan iemand dit dan voor mij installeren.
Je kan natuurlijk altijd proberen het zelf te installeren.
(Hulpgids: [wiki]Modificatie installeren (phpBB3)[/wiki])
En als het dan echt niet lukt kan je een aanvraag plaatsen in het phpBB.nl Serviceforum.

En als het dan echt niet lukt kan je een aanvraag plaatsen in het phpBB.nl Serviceforum.
Ik heb al dikwijls geprobeert het lukt niet. 

Als je ons zegt wat er precies verkeerd gaat kunnen we proberen het je te leren. 

En daarin is JimB een kanjer, zo spreek ik uit ervaring!JimB schreef:Als je ons zegt wat er precies verkeerd gaat kunnen we proberen het je te leren.