Portal ??
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Portal ??
Ik bedoelde dat het menu van de prosilver demo anders is dan in het echt.
Een voorbeeld van een phpBB forum? Hoezo? Je zit nu op een phpBB forum.
Op Extra pagina's kan je enkel gebruik maken van HTML. Geen BBCode en ook geen smilies.
Als je die Ads op een extra pagina wilt voeg je gewoon die HTML code toe aan de extra pagina.
Echter, vergeet niet dat onderaan de pagina van het portal of extra pagina dan ook de Ad word getoont aangezien die op ELKE pagina word getoont in je forum.
Op Extra pagina's kan je enkel gebruik maken van HTML. Geen BBCode en ook geen smilies.
Als je die Ads op een extra pagina wilt voeg je gewoon die HTML code toe aan de extra pagina.
Echter, vergeet niet dat onderaan de pagina van het portal of extra pagina dan ook de Ad word getoont aangezien die op ELKE pagina word getoont in je forum.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
-
- Contacteer:
een voorbeelt van een board3 portal forumJimB schreef:Ik bedoelde dat het menu van de prosilver demo anders is dan in het echt.
en op een portal wel php html smyleys en zo ?
Het forum blijft er exact hetzelfde uitzien als voorheen bij een Board3 portal. Er word enkel een portal toegevoegd. Niet meer.
Op het portaal kan je bij het Welkomsbericht wel BBCodes en Smilies gebruiken.
Op het portaal kan je bij het Welkomsbericht wel BBCodes en Smilies gebruiken.

Ook nog te corrigeren in overall_footer.html...JimB schreef:Oh! Dan kan je gewoon instyles/*stijl*/template/[b]overall_header.htm[/b]l
de code van de Ads plakken en dan worden ze gewoon op elke pagina onderaan weergegeven.

Misschien handiger om te includen....Mid schreef:Ook nog te corrigeren in overall_footer.html...JimB schreef:Oh! Dan kan je gewoon instyles/*stijl*/template/[b]overall_header.htm[/b]l
de code van de Ads plakken en dan worden ze gewoon op elke pagina onderaan weergegeven.
maak nieuw html bestand en noem deze ads.html
Plak daarin de volgende code:
Code: Selecteer alles
<div class="forabg" style="margin:0px auto;width:750px;text-align:center;">
<div class="inner"><span class="corners-top"><span></span></span>
<ul class="topiclist">
<li class="header">
<dl class="icon">
</dl>
Plak hier je HTML
<span class="corners-bottom"><span></span></span></div>
</div>
Code: Selecteer alles
<!-- INCLUDE ads.html -->
-
- Contacteer:
ok en waar ads.html opslaan ?Fridge schreef:Misschien handiger om te includen....Mid schreef:Ook nog te corrigeren in overall_footer.html...JimB schreef:Oh! Dan kan je gewoon instyles/*stijl*/template/[b]overall_header.htm[/b]l
maak nieuw html bestand en noem deze ads.html
Plak daarin de volgende code:Vervolgens kan je metCode: Selecteer alles
<div class="forabg" style="margin:0px auto;width:750px;text-align:center;"> <div class="inner"><span class="corners-top"><span></span></span> <ul class="topiclist"> <li class="header"> <dl class="icon"> </dl> Plak hier je HTML <span class="corners-bottom"><span></span></span></div> </div>
je ads overal invoegenCode: Selecteer alles
<!-- INCLUDE ads.html -->
@jimb ok ik hou het niet meer bij wat is het verschil tussen extra pagina en boad3 portal precies ?
en waar kan je html php smilies of bb gebruiken ?
Een Extra pagina is een pagina die je aanmaakt in phpBB en die heeft jij header en footer. (Dus de bovenkant en onderkant van je forum) en voor de rest is deze leeg en die kan je door het gebruik van HTML zelf vullen.
Een portaal is een heel ander verhaal. Daar staat allemaal informatie op over je forum. Een voorbeeld is hier te vinden.
Trouwens, ads.html sla je op in de map:
Een portaal is een heel ander verhaal. Daar staat allemaal informatie op over je forum. Een voorbeeld is hier te vinden.
Trouwens, ads.html sla je op in de map:
styles/*jouwstijl*/template
-
- Contacteer:
ik ga voor de portal die ik zag hoe installeer ik hem welke downloadlink ?JimB schreef:Een Extra pagina is een pagina die je aanmaakt in phpBB en die heeft jij header en footer. (Dus de bovenkant en onderkant van je forum) en voor de rest is deze leeg en die kan je door het gebruik van HTML zelf vullen.
Trouwens, ads.html sla je op in de map:styles/*jouwstijl*/template
Ps de advertenties moeten dus via die ads.html en in overall_footer ofzo de link ?
Als je dat doet komen de advertenties op elke pagina onderaan te staan.remcoboy1479 schreef:Ps de advertenties moeten dus via die ads.html en in overall_footer ofzo de link ?

Het portaal is hier te downloaden.

-
- Contacteer:
ok ty ik ga even kijken bedankt voor de reacties.JimB schreef:Als je dat doet komen de advertenties op elke pagina onderaan te staan.remcoboy1479 schreef:Ps de advertenties moeten dus via die ads.html en in overall_footer ofzo de link ?
Het portaal is hier te downloaden.
Hoe installeer ik hem ?
Net zoals je andere MODs installeerd. Exact hetzelfde. Voor hulp met MODs installeren bekijk je dit artikel: [wiki]Modificatie installeren (phpBB3)[/wiki]