- Modificatie & Versie: -
Directe link naar de modificatie: -
Adres van je forum: http:// -
phpBB versie: 3.0.2
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd? nee
Wat is je vraag? Hoe kan ik bij http://www.google.com/translate?u=www.p ... l=en&tl=nl de mods updaten ( en waar zie ik of die uptodate is ? )
Mod updater
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

-
- Contacteer:
Mod updater
Re: Mod updater
MODs zal je zelf in de gaten moeten houden op phpBB.com of er een nieuwe versie is.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
-
- Contacteer:
maar werkt de updater niet dan ?JimB schreef:MODs zal je zelf in de gaten moeten houden op phpBB.com of er een nieuwe versie is.
Welke updater? Je link naar de Homepage van phpBB.com nu.
... Maar ik modereer (nog) niet.
-
- Contacteer:
o ik kijk even moment ik wijzig me ericht zo wel ffBee schreef:Welke updater? Je link naar de Homepage van phpBB.com nu.
Wijziging: de link is http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... 9&t=691155
Werkt alleen als de MOD een speciaal updatebestandje meelevert, zijn erg zeldzaam.
-
- Contacteer:
ok en er bestaat niks zoals je ook kan zien in berheerderspanneel dat phpbb oud is zo ook met de mods ?Bee schreef:Werkt alleen als de MOD een speciaal updatebestandje meelevert, zijn erg zeldzaam.
Het bestaat wel, dat zeg ik toch? Het werkt alleen niet voor ALLE mods.
-
- Contacteer:
ok en hoe weet ik welke wel en welke niet ?Bee schreef:Het bestaat wel, dat zeg ik toch? Het werkt alleen niet voor ALLE mods.
Dus het valt nog een beetje tegen. Maar wie weet komen er nog meer mods.^^Handyman schreef:At the moment, the only MODs I know of using this are by Handyman and Highway of Life
Er staat er nog een in de modification database van phpBB.com, ik weet alleen niet meer welke 
Ik vind het wel jammer dat er geen modificatie is die versienummers uit de modificatie database kan halen

Ik vind het wel jammer dat er geen modificatie is die versienummers uit de modificatie database kan halen

Wat let jeBetaDevil schreef:Er staat er nog een in de modification database van phpBB.com, ik weet alleen niet meer welke