Ik zoek een mod waarbij een BBcode, in dit geval [ mod] [/ mod] alleen zichtbaar is voor de moderators en de beheerder(s) bij het posten van een bericht.
Is dat mogelijk?
BBcode mod
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

-
- Contacteer:
Re: BBcode mod
Als ik het goed begrijp moet je bovenstaande doen en dan ook nog deze: viewtopic.php?p=364118#p364118Auriorx schreef:Ik zoek een mod waarbij een BBcode, in dit geval [ mod] [/ mod] alleen zichtbaar is voor de moderators en de beheerder(s) bij het posten van een bericht.
Is dat mogelijk?
-
- Contacteer:
maar is dan ook niet te veranderen door no mods/berheerders ?BetaDevil schreef:Als ik het goed begrijp moet je bovenstaande doen en dan ook nog deze: viewtopic.php?p=364118#p364118Auriorx schreef:Ik zoek een mod waarbij een BBcode, in dit geval [ mod] [/ mod] alleen zichtbaar is voor de moderators en de beheerder(s) bij het posten van een bericht.
Is dat mogelijk?
Remcoboy1479, je hebt je eigen topic al hierover, zou je het daar bij willen houden alsjeblieft. Het halve MOD-forum staat vol met dezelfde vragen over [mod]-bbcodes van jouw hand, zo begrijpt niemand het meer.
... Maar ik modereer (nog) niet.