- Modificatie & Versie:arcade & advanced quickreply (2e werkt helaas niet)
Directe link naar de modificatie: http://www.dutchbuxto.com/forum/arcade
Adres van je forum: http://www.dutchbuxto.com/index.php?opt ... &Itemid=54
phpBB versie: 3.0.1
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd? geprobeerd om advanced quickreply te installeren maar die werkt niet...
Wat is het probleem?Ik heb eigelijk 2 problemen. Mijn eerste probleem is dat de advanced quickreply mod niet werkt bij mij. Als de viewtopic pagina wordt geladen verschijnen er bovenaan wel enkele vraagtekens, waarschijnlijk heeft het daar iets mee te maken. De stijl die ik heb geïnstalleerd is brushed_metal. Ik heb in alle bestanden het nodige aangepast maar het wil maar niet werken. Werkt deze mod wel? Mijn 2e probleem is hetvolgende: Ik heb enkele groepen op mijn forum (beheerders, moderators en vertalers) maar de beheerders namen worden in het rood wergegeven in de legenda of als ze een post hebben gemaakt. Nu wil ik dat de moderators in het groen weergegeven worden en de vertalers in het blauw. Maar de mensen die in deze groepen zitten komen nog altijd in het zwart in de legenda. Waarschijnlijk is het iets simpel maar hoe moet ik het oplossen? Mijn groepskleur is wel al gewijzigd. Maar de kleur van de gebruikers erin niet.
Probleem met kleuren gebruikers en mod advanced quickreply
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

- Yorick1245
- Contacteer:
Probleem met kleuren gebruikers en mod advanced quickreply
een centje bijverdienen? lees alle details op www.dutchbuxto.com !
- Yorick1245
- Contacteer:
Re: Probleem met kleuren gebruikers en mod advanced quickreply
plz iemand?
- Yorick1245
- Contacteer:
Re: Probleem met kleuren gebruikers en mod advanced quickreply
probleem met kleur is opgelost, moest groep 'vertalers' standaardgroep maken van het lid, probleem met quickreply bestaat jammer genoeg nog... iemand oplossign
oja sorry voor dubbele posts..
oja sorry voor dubbele posts..