Poster Details => inklapbaar menu's

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
brandsrus
Contacteer:

Poster Details => inklapbaar menu's

Bericht door brandsrus » 05 jul 2008, 08:08

• Modificatie & Versie:Eigen knutsel
    Directe link naar de modificatie:Die is er dan niet!
    Adres van je forum: http://localhost
    phpBB versie:3.0.1 RC2
    Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?Er is nog niets geinstalleerd, alleen een custom stijl "Aphrodite3"

Wat is het probleem?
    Ik probeer inklapbare menu's te maken zoals op petesplace-online.co.uk. Ik heb daarvoor de MOD moeten ombouwen naar phpBB 3 maar hij klapt het menu niet in.
Het is de bedoeling dat de post-details in de viewtopic ingeklapt worden. Dit is een stukje code, naar mijn idee zou het moeten werken maar helaas pakt hij het niet.

Code: Selecteer alles

<div class="post-details-block">  
            		<a href="javascript:ShowHide('post{postrow.POST_ID}-show','post{postrow.POST_ID}-hide','post{postrow.POST_ID}-details');"><b>Poster Details</b></a>  
				<div class="post-details" id="post{postrow.POST_ID}-show" style="display: ''; position: relative;">
					<!-- IF postrow.POSTER_JOINED --><b>{L_JOINED}:</b> {postrow.POSTER_JOINED}<br /><!-- ENDIF -->
					<!-- IF postrow.POSTER_POSTS != '' --><b>{L_POSTS}:</b> {postrow.POSTER_POSTS}<br /><!-- ENDIF -->
					<!-- IF postrow.POSTER_FROM --><b>{L_LOCATION}:</b> {postrow.POSTER_FROM}<br /><!-- ENDIF -->

<!-- IF postrow.S_PROFILE_FIELD1 -->
						<!-- Use a construct like this to include admin defined profile fields. Replace FIELD1 with the name of your field. -->
						<b>{postrow.PROFILE_FIELD1_NAME}:</b> {postrow.PROFILE_FIELD1_VALUE}<br />
					<!-- ENDIF -->

<!-- BEGIN custom_fields -->
						<b>{postrow.custom_fields.PROFILE_FIELD_NAME}:</b> {postrow.custom_fields.PROFILE_FIELD_VALUE}<br />
					<!-- END custom_fields -->
				</div>  
				<div class="post-details" id="post{postrow.POST_ID}-hide" style="display: none; position: relative;">  
				</div>  
				<script language="javascript" type="text/javascript">  
					<!--  
					tmp = 'post{postrow.POST_ID}-details';  
					if(GetCookie(tmp) == '2')  
					{  
					   ShowHide('post{postrow.POST_ID}-show','post{postrow.POST_ID}-hide','post{postrow.POST_ID}-details');  
					}  
					//-->  
				</script>  
        		</div>  
Maak ik ergens een denkfout of maak ik ergens een grote fout en moet ik een andere variable uit viewtopic halen?

Bee

Re: Poster Details => inklapbaar menu's

Bericht door Bee » 05 jul 2008, 10:46

En hoe ziet de functie ShowHide er zelf uit?
... Maar ik modereer (nog) niet.

marian0810
Contacteer:

Bericht door marian0810 » 05 jul 2008, 11:04

Misschien kun je kijken hoe ze het hier gedaan hebben ;)

http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... 0&t=997375

brandsrus
Contacteer:

Bericht door brandsrus » 05 jul 2008, 11:28

Bedankt allen voor het antwoorden, de functies die werden gevraagd waren nog niet aanwezig in mijn template bestanden :oops: . Ik heb ze alsnog in mijn template bestanden toegevoegd en nu werkt het! Bedankt voor het meedenken aan de oplossing!

Plaats reactie