Ik zoek een (kleine) mod die niet zo erg opvalt.
Als voorbeeld een link: http://macwereld.nl/forum/2007/11/flight_simulator_x
Hier kun je zien dat gebruikers een reactie kunnen beoordelen. Nu dus de vraag of er zo'n mod voor phpbb3 bestaat, en waar je hem kunt downloaden.
Thnx
[Gezocht] beroordelings mod
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: [Gezocht] beroordelings mod
De User Reputation Points MOD werkt iets anders.
Je kan iemand een Repuatie punt geven als je de post nuttig vind en dan er een tekstreactie bijschrijven.
De gebruiker krijgt dit dan op zijn Gebruikerspaneel te zien en het aantal Repuatatie Punten in het profiel en bij het bekijken van een topic zal omhoog of omlaag gaan.
Je kan iemand een Repuatie punt geven als je de post nuttig vind en dan er een tekstreactie bijschrijven.
De gebruiker krijgt dit dan op zijn Gebruikerspaneel te zien en het aantal Repuatatie Punten in het profiel en bij het bekijken van een topic zal omhoog of omlaag gaan.

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Ok. En ik kwam toevallig bij dit uit http://www.minatica.be/showthread.php?t=53294
Een bedanktknop. Is daar ook een mod voor phpbb3?
Een bedanktknop. Is daar ook een mod voor phpbb3?
Ja hoor, er is de [RC3] Thanks MOD 1.6.5.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder