BBcode "center"
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

BBcode "center"
Ik zou een BBcode Center willen aanmaken ... maar heb er geen idee van hoe kan er iemand helpen?
Re: BBcode "center"
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
thx ...voor de hele snelle reactie ... ik ken nog niet echt veel van foras en zo die code werkt die ook met een img ?
Ja hoor.
Bij mij werkt het niet de tekst en img worden niet gecentreerd
Hmm, het moet ook eigenlijk een div zijn ipv. span.
Code: Selecteer alles
<div style="text-align: center;">{TEXT}</div>
Ik krijg het niet voor elkaar.
Kun je even exact weergeven wat ik waar in moet vullen als ik de button "Centreren" wil hebben met hoofdletter, en de codes wil hebben? Dus in Nederlands.
Kun je even exact weergeven wat ik waar in moet vullen als ik de button "Centreren" wil hebben met hoofdletter, en de codes
[centreren]tekst[/centreren]
Dan ga je naar: Beheerderspaneel > Berichten > BBcodes > Voeg nieuwe BBcode toe.
Bij BBcode gebruik zet je:
En bij HTML Vervanging:
En als je het met hoofdletters wilt verander je bij de BBcode gebruiker centeren in Centeren. 
Exact genoeg?

Bij BBcode gebruik zet je:
[centreren]{TEXT}[/centreren]
<div style="text-align: center;">{TEXT}</div>

Exact genoeg?
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Hehe, het werkt