- Modificatie & Versie:
Directe link naar de modificatie:
Adres van je forum: http://
phpBB versie:
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?
Wat is het probleem?
Afbeeldingen zonder gebruik van bijlage?
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Afbeeldingen zonder gebruik van bijlage?
Re: Afbeeldingen zonder gebruik van bijlage?
Ik heb een aparte pagina gemaakt voor Photopocket. Gebruikers klikken op een linkje in de berichteditor en gaan dan naar deze pagina.
Werkt perfect, wordt veel gebruikt (en blij toe, al die detailfoto's zouden enorm veel ruimte vreten als ze op mijn eigen server stonden).
Werkt perfect, wordt veel gebruikt (en blij toe, al die detailfoto's zouden enorm veel ruimte vreten als ze op mijn eigen server stonden).
Lijkt met inderdaad een hele handige manier, alleen ik baal dan weer van de indirecte reclame op m'n forum...
Is er geen andere manier?

Hoezo indirecte reclame? Die pagina heb ik compleet zelf gemaakt (en dus ook zelf de google-ads toegevoegd). Jij bepaalt zelf hoe die eruit komt te zien. Pas als mensen een thumbnail van fotopocket gebruiken en ze openen die, dan gaan ze naar fotopocket toe en zien ze dus ook reclame.
Oh oké, ik had niet begrepen dat je zelf de google ads had toegevoegd.
In dat geval lijkt het me ideaal! Hoe heb je die link in de berichteditor gezet?

OPEN[
FIND
BEFORE, ADD
Hoe het met ProSilver precies moet, weet ik niet. Ik weet niet precies hoe die in elkaar zit namelijk. Misschien werkt het hetzelfde, misschien ook niet.
styles/subsilver2/template/posting_buttons.html
FIND
Code: Selecteer alles
<!-- IF S_BBCODE_ALLOWED and .custom_tags -->
<tr valign="middle" align="{S_CONTENT_FLOW_BEGIN}">
Code: Selecteer alles
<div align="left"><a href="addimage.html" target="_new">Afbeeldingen invoegen</a></div>
Bedankt, ik zal er even mee gaan rommelen.
En ik heb een template gebaseerd op Subsilver2, dus dat moet geen probleem zijn.
Ik zal je even laten weten of het gelukt is.