phpBB3 portal avatar

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
rickieizfazt
Contacteer:

phpBB3 portal avatar

Bericht door rickieizfazt » 20 jan 2008, 02:01

Ok , als je inlogt dan ben ik in het portaal de user-avatar kwijt. In het board staat ie wel. De filename van de avatar die gezocht wordt is anders dan die van het opgeslagen bestand. Zo ver ben ik. Het portal als MOD gedownload in de rar (sourgeforge) was in het begin een ware bug-party. Ik heb er al een hoop uit als je zin hebt om een keer rond te fietsen en er valt je iets op wat nog niet klopt, be my guest. Misschien dat er ook iemand het antwoord weet op de volgende vraag; als ik nu naar de website ga kom ik in het board en kan ik bovenin naar het portal. Dat wil ik uiteindelijk natuurlijk graag andersom. Dus op de link http://tjoogledotcom.freeweb7.com/ wil ik recht het portal in. Weet iemand bij toeval waar ik dat in de code van phpBB moet aanpassen en hoe precies? O ja dit is me testsite voor mods dus geen liveboard, daar gaat ie naar toe als het allemaal werkt. Alvast bedankt voor je moeite....
Verplaats van 2.0 Modificaties
- Derky
Draai canverPORTAL met phpBB3, advanced SEO MOD, SEO dynamic metatags, in board geintegreerde Ajax Chatbox, diverse kleine MODS. BRIDGED Coppermine gallery. Cutenews onder overall_header en _footer. RSS van Cutenews is geintegreerd in Portaal. SEO & BOTS monitored by CrawlTrack en phpMyvisites, twee echte aanraders . Tevens de SNEWS RSS functions published via Feedburner, phpBB Arcade online games. Kom eens langs op http://tjoogle.com work in process: bridged phpFusion

rickieizfazt
Contacteer:

Re: phpBB3 portal avatar

Bericht door rickieizfazt » 20 jan 2008, 16:13

dit wil die displayen http://tjoogledotcom.freeweb7.com/image ... 776390.gif

en dit is de filename van mijn avatar daar in dezelfde dir: f474b28fd1646e80e96b7b1b9795f761_2.gif

dit is de html voor de loginbox van het portal

<!-- $Id: login_box.html,v 1.4 2007/04/11 01:44:51 angelside Exp $ //-->
<form action="{S_LOGIN_ACTION}" method="post">
<div class="panel">
<div class="inner">
<span class="corners-top"><span></span></span>
<h3><a href="{U_LOGIN_LOGOUT}">{L_LOGIN_LOGOUT}</a></h3>

<span class="genmed">{L_USERNAME}:</span><br />
<input type="text" tabindex="1" name="username" id="username" size="20" maxlength="40" value="" class="inputbox autowidth" /><br /><br />
<span class="genmed">{L_PASSWORD}:</span><br />
<input type="password" tabindex="2" id="password" name="password" size="20" maxlength="25" class="inputbox autowidth" />

<!-- IF S_DISPLAY_FULL_LOGIN -->
<br /><br />
<!-- IF S_AUTOLOGIN_ENABLED -->
<input type="checkbox" class="radio" name="autologin" tabindex="3" /> <span class="gensmall">{L_UM_LOG_ME_IN}</span><br />
<!-- ENDIF -->
<input type="checkbox" class="radio" name="viewonline" tabindex="4" /> <span class="gensmall">{L_UM_HIDE_ME}</span><br />
<!-- ENDIF -->

<br />
<input type="hidden" name="redirect" value="{U_PORTAL}" />
<input type="submit" name="login" tabindex="6" value="{L_LOGIN}" class="button1" />

<span class="corners-bottom"><span></span></span>
</div>
</div>
</form>
<br clear="all" />
Graag niet binnen 24 uur bumpen, om iets toe te voegen gebruik je de edit-optie :)
- Bas
Draai canverPORTAL met phpBB3, advanced SEO MOD, SEO dynamic metatags, in board geintegreerde Ajax Chatbox, diverse kleine MODS. BRIDGED Coppermine gallery. Cutenews onder overall_header en _footer. RSS van Cutenews is geintegreerd in Portaal. SEO & BOTS monitored by CrawlTrack en phpMyvisites, twee echte aanraders . Tevens de SNEWS RSS functions published via Feedburner, phpBB Arcade online games. Kom eens langs op http://tjoogle.com work in process: bridged phpFusion

Plaats reactie