portal met configureerbare variabelen.
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

portal met configureerbare variabelen.
bestaat er een portal met portal met configureerbare variabelen.
zo dat je niet altijd die bestanden moet editten en uploaden maar dat je het kan veranderen in de browser net als het adminpaneel.
zo dat je niet altijd die bestanden moet editten en uploaden maar dat je het kan veranderen in de browser net als het adminpaneel.
Re: portal met configureerbare variabelen.
de phpbb3portal is gewoon via ACP te veranderen. http://www.phpbb3portal.com/
Versie 1.10 die in de CVS staat wel, de standaard versie die daar ter download word aangeboden niet, want dat is versie 1.0.3Semi_Deus schreef:de phpbb3portal is gewoon via ACP te veranderen. http://www.phpbb3portal.com/
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Ik heb zelf een keer deze portal geinstalleerd, en ik kon hem prima via de acp bewerken.
Niet die van phpBB3portal.Semi_Deus schreef:Ik heb zelf een keer deze portal geinstalleerd, en ik kon hem prima via de acp bewerken.
Dat zijn blokken die je insteld via het config bestand, of de template bestanden aanpassen.
De nieuwere versie "1.1.0" heeft acp modules zoals ALEXIS eerder had aangekondigd daarmee te gaan werken.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
Sorry, je hebt helemaal gelijk, ik had de StarGate portal..
ik heb de 1.1.0b versie.
op het forum zie ik staan:
cvs:
cvs -z3 -d:pserver:anonymous@canverportal.cvs.sourceforge.net:/cvsroot/canverportal co -P phpbb3-portal
maar wat moet ik hiermee doen???
edit: oops, eigenlijk heb ik de 1.0.3b versie.
waar kan ik de 1.1.0 downloaden?
op het forum zie ik staan:
cvs:
cvs -z3 -d:pserver:anonymous@canverportal.cvs.sourceforge.net:/cvsroot/canverportal co -P phpbb3-portal
maar wat moet ik hiermee doen???

edit: oops, eigenlijk heb ik de 1.0.3b versie.
waar kan ik de 1.1.0 downloaden?
ik heb nu de stargate portal erop gezet, maar nu krijg ik een error Language file block_blocks_vars.php couldn't be opened.
wat is de oorzaak hiervan?
wat is de oorzaak hiervan?
kijk eens of hij wel tussen je files zit..dat kan een oorzaak zijn..
ik ben nu gewoon alles weg aant gooien, en opnieuw aant installeren, maar toch bedankt voor je reactie !!!