Wat ik met bovenstaande bedoel is eigenlijk hetzelfde als met dit forum. Over de hele site word hier dezelfde header gebruikt, inclusief in het forum. Nu heb ik in het forum wel iets gelezen om een deel te verwijderen uit overal_header.html en te vervangen met je eigen. Vervolgens de template verversen. Dit had ik gedaan maar kreeg alleen een wit scherm.
Ik maak gebruik van forum 3.0 RC3 (4 komt binnenkort maar ik wacht even af of de installatie van 3 naar 4 geen problemen geeft bij anderen en voor de header te vervangen maakt 3 of 4 volgens mij niet uit)
Wat ik wil is de header gebruiken zoals op http://www.rokvoormannen.nl gebruikt is over de site. Als je nu op forum klikt opent het forum zich in hetzelfde venster, maar de layout van de site is weg.
Wie kan mij stap voor stap op weg helpen?
Header forum vervangen door eigen site header
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

- Jan
- Contacteer:
Re: Header forum vervangen door eigen site header
Wel, je zal de overall_header.html uit de styles/prosilver/ map moeten wijzigen.
Bekijk de bron van dat bestand, en vergelijk die met de header van jouw website.
Wijzig de overall_headeR.html dan wat, zodat ie op de jouwe lijkt.
Zorg er wel voor dat je niet letterlijk de header van je site kopiert, want je moet de linkjes van het forum wel nog bewaren
Bekijk de bron van dat bestand, en vergelijk die met de header van jouw website.
Wijzig de overall_headeR.html dan wat, zodat ie op de jouwe lijkt.
Zorg er wel voor dat je niet letterlijk de header van je site kopiert, want je moet de linkjes van het forum wel nog bewaren