[Gezocht/Aanvraag] Eigen Kleur Forum Style voor elke gebruik

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
nickdhnick
Berichten: 632
Lid geworden op: 10 apr 2006, 16:38
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

[Gezocht/Aanvraag] Eigen Kleur Forum Style voor elke gebruik

Bericht door nickdhnick » 03 jul 2007, 14:32

Ik zoek een mod die ervoor kan zorgen dat gebruikers de kleuren zelf kunnen bepalen. Net zoals bij colorrized (waar je je eigen prosilver kleur kan maken), maar dan op het forum zelf.

Bijvoorbeeld:

Een gebruiker gaan naar zijn UCP. Kan kiezen voor apart tabblad met instellingen voor kleuren
Daar kan hij/zij netzoals bij colorized zijn eigen kleuren samenstellen die hij/zij mooi vind.

Is dit mogelijk? Zoja, kan iemand dat maken. Zonee, das nou jammer :p

ElbertF
Berichten: 5803
Lid geworden op: 12 okt 2004, 08:34
Contacteer:

Re: [Gezocht/Aanvraag] Eigen Kleur Forum Style voor elke gebruik

Bericht door ElbertF » 03 jul 2007, 19:36

Dat is niet mogelijk nee, tenzij je zelf voor iedere kleur een stijl installeert. Zelf even colorizen dus. 8-)

nickdhnick
Berichten: 632
Lid geworden op: 10 apr 2006, 16:38
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: [Gezocht/Aanvraag] Eigen Kleur Forum Style voor elke gebruik

Bericht door nickdhnick » 03 jul 2007, 22:27

jammer... maar voor elke kleur een eigen stijl.. pff wordt leuk als je een Mod moet instaleren met veel wijzigen in stijl bestanden :p

Maar laat maar zitten dan ;)

Gebruikersavatar
Fridge
Berichten: 1028
Lid geworden op: 25 sep 2006, 19:22
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: [Gezocht/Aanvraag] Eigen Kleur Forum Style voor elke gebruik

Bericht door Fridge » 04 jul 2007, 00:08

In principe hoeft dat natuurlijk geen extra werk op te leveren met het installeren van mods, als je als basis de prosilver gebruikt en enkel de kleuren aanpast blijven de html templates van je stijlen allemaal gelijk, zolang je maar geen onderlinge verschillen gaat invoeren in layout van de verschillende stijlen is er niets aan de hand ;)

nickdhnick
Berichten: 632
Lid geworden op: 10 apr 2006, 16:38
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: [Gezocht/Aanvraag] Eigen Kleur Forum Style voor elke gebruik

Bericht door nickdhnick » 04 jul 2007, 10:30

Dan zou ik maar bij 1 de html bestanden te hoeven aanpassen, die kan ik dan weer bij die andere overschrijven. Het enige wat ik dan hoef te doen is bij die andere de .css bestanden af en toe aan te passen.

Nog niet aan gedacht :)

Wouser
Berichten: 38
Lid geworden op: 01 jul 2007, 20:01

Re: [Gezocht/Aanvraag] Eigen Kleur Forum Style voor elke gebruik

Bericht door Wouser » 04 jul 2007, 21:02

is toch nog wel wat werk dan denk ikzo... steeds proberen past die kleur bij die hmm nee weer opnieuw proberen etc...

Gebruikersavatar
Fridge
Berichten: 1028
Lid geworden op: 25 sep 2006, 19:22
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: [Gezocht/Aanvraag] Eigen Kleur Forum Style voor elke gebruik

Bericht door Fridge » 04 jul 2007, 21:08

Nee is juist precies hetzelfde aantal bestanden wat je moet editten als bij het gebruik van 1 template, bij de meeste (zoniet allemaal) mod hoef je alleen maar de .php en de .html bestanden aan te passen, de kleuren en layout worden geregeld in de .css bestanden dus daar heb je verder geen omkijken naar ;)

nickdhnick
Berichten: 632
Lid geworden op: 10 apr 2006, 16:38
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: [Gezocht/Aanvraag] Eigen Kleur Forum Style voor elke gebruik

Bericht door nickdhnick » 04 jul 2007, 22:57

je kan instellen dat een style de imageset/templates/thema van een andere style kan gebruiker. Die heb ik (behalve thema) ingesteld op de standaard style... Dus bij mods hoef ik alleen 1 styl te editten. (behalve als er veranderingen in de css gedaan moeten worden).

en hier maak ik de kleur... downloaden, uitpakken, uploaden, instaleren, instellen, klaar. 5 minuten werk per style

Plaats reactie