topic select in cel - hooveren
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

topic select in cel - hooveren
Is er al een versie 3 mod voor het aanpassen van de cellen op de index en viewforum pagina's waarbij je niet helemaal met de muis naar de hyperlink hoeft te gaan, maar je dat overal kunt doen in de cel, het gedeelte dat geel oplicht in prosilver?
Re: topic select in cel - hooveren
Die is er nog niet.
Misschien voelt iemand zich geroepen deze te maken?
Oei...overheen gekeken 

Ik kan het xhtml document niet goed openen. Kan iemand mij even de mod tekst mailen of hieronder plakken of via pb?
Ik krijg deze melding bij openen:
Ik krijg deze melding bij openen:
Code: Selecteer alles
Omschakeling van huidige codering naar opgegeven codering wordt niet ondersteund. Fout bij het verwerken van bron file:///C...
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
Die melding heb ik regelmatig in IE, probeer anders eens te openen met Firefox. Als het niet lukt, geef een seintje dan stuur ik je wel een pb'tje met de volledige instructies van deze mod.
Grtz,
Nic
Grtz,
Nic
IE heeft er idd soms problemen mee, kan hem overigens wel prima openen in Firefox.
Ik heb hem nu geopoend met firefox en geinstalleerd, maar de mod werkt niet bij mij, niet in explorer en ook niet in firefox. Ik weet zeker dat ik alles goed vervangen heb omdat ik met "select all" gewerkt heb.
Cache en thema gewist via het Admin controlepaneel?
Nic
Nic
That did the trick 

Blij dat het gelukt is.
Als er één ding is dat ik al geleerd heb met phpBB3 is het de cache en stijl leegmaken-trick 
Grtjs,
Nic

Grtjs,
Nic