Thank you mod en invite mod
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Thank you mod en invite mod
Bestaat er een thank you mod en invite mod voor phpbb3 ??
-
- Contacteer:
Re: Thank you mod en invite mod
Voorlopig zijn er nog weinig tot geen MODs voor phpbb 3.0.x.. Dit omdat vele MODs al standaard in de 3.0.x versie zitten.
We zullen moeten afwachten of de MOD- schrijver de MOD ook voor 3.0.x gaat schrijven
We zullen moeten afwachten of de MOD- schrijver de MOD ook voor 3.0.x gaat schrijven

• JochemOnline.nl •
mmm, dan zal ik nog even met phpbB3 moeten wachten. MIjn forum is enkel te bereiken via een uitnodiging. Zit dat niet standaard in phpbb3?
Er bestaat al wel een Thank-MOD in BETA-status (voor zover de status serieus genomen kan worden). Mogelijk eens waard om te proberen op test forum!wouter88 schreef:Bestaat er een thank you mod en invite mod voor phpbb3 ??

Tis offtopic, maar okay. Waarom kan die status NIET serieus genomen worden? Veel mods bestaan al maanden, en zijn vaak hoger als BETA status verdient.voor zover de status serieus genomen kan worden
Ik zeg niet dat het niet kán, ik zeg dat ik het niet weet. Voor sommige MODs zal het wél kloppen, voor anderen weer niet. Daarom neem ik het zekere voor het onzekere en zeg ik dat ik het niet weet... Simpel zat.paul schreef:Tis offtopic, maar okay. Waarom kan die status NIET serieus genomen worden? Veel mods bestaan al maanden, en zijn vaak hoger als BETA status verdient.
Terug ontopic dan maar.
Invite mod in [dev] status http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... 0&t=543885