volslagen onmogelijkheid te reageren wanneer inlog niet lukt

Discussieer hier over alles rondom phpBB.
Forumregels
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
Gesloten
rpjr
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jul 2016, 17:03

volslagen onmogelijkheid te reageren wanneer inlog niet lukt

Bericht door rpjr » 26 jul 2016, 17:26

Ik probeerde zojuist lid te worden van een door phpBB.nl gemaakt forum:
http://www.bi-forum.nl (powered by phpBB.nl)

Het lukt mij niet daar in te loggen, omdat er een 'registratievraag' (bevestiging van registratie, NB op de plek waar jullie fruit van groente onderscheiden) moet worden ingevuld, waarvan voor mij weinig begrijpelijks uitgaat: "Open de forumregels in een ander venster. Typ hier achter elkaar de eerste letter van alle zeven woorden van de onderwerptitel.:
Deze vraag is bedoeld voor het identificeren en voorkomen van automatische registraties."

Hoe dit 'openen in een ander venster' werkt en waar de 'forumregels' te vinden zijn wordt niet vermeld.
Ook is (natuurlijk) geen telefoonnummer vermeld, en kan er geen email verstuurd worden.
Zo kom ik dus geen snars verder.

Kan iemand van jullie me uitleggen hoe dit wel werkt?
Contactinfo niet vermelden voor mensen buiten phpBB of de aangesloten forums, waarom doen jullie dit eigenlijk?

Hoor graag,

Gebruikersavatar
BennyBernaer
Berichten: 412
Lid geworden op: 05 jan 2008, 17:02
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: volslagen onmogelijkheid te reageren wanneer inlog niet

Bericht door BennyBernaer » 26 jul 2016, 18:28

Daarom bestaat er een zoekfunctie op een forum. :)

http://www.bi-forum.nl/viewtopic.php?f=2&t=2

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: volslagen onmogelijkheid te reageren wanneer inlog niet

Bericht door David » 26 jul 2016, 18:52

Welkom op phpbb.nl :)

Ik zou ook graag even willen toevoegen dat wij als phpbb.nl niets te maken hebben met het forum bi-forum.nl. Ze gebruiken de software phpBB met de vertaling die wij hebben uitgegeven, maar wij hebben verder niets te maken met de werking, de inhoud en/of het beheer van dat forum ;)

Als je soms even zoekt komt je ook mogelijkheden tegen: Registratieproblemen nieuwe leden. BennyBernaer zijn reactie zou ik ook even doornemen, dat linkje is ook heel nuttig.

Succes ;)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Gebruikersavatar
Ger
Berichten: 4864
Lid geworden op: 03 jan 2006, 22:23
Locatie: 192.68.1.100
Contacteer:

Re: volslagen onmogelijkheid te reageren wanneer inlog niet

Bericht door Ger » 27 jul 2016, 08:05

David schreef:Ik zou ook graag even willen toevoegen dat wij als phpbb.nl niets te maken hebben met het forum bi-forum.nl. Ze gebruiken de software phpBB met de vertaling die wij hebben uitgegeven, maar wij hebben verder niets te maken met de werking, de inhoud en/of het beheer van dat forum ;)
En daarom dus op slot. Succes!

Gesloten